Πως προέκυψε το επτά στο EA7: Η αγάπη του Τζόρτζιο Αρμάνι για τη Μίλαν

O Σεφτσένκο και ο Αρμάνι

i

© Imago

Πως προέκυψε το επτά στο EA7: Η αγάπη του Τζόρτζιο Αρμάνι για τη Μίλαν

Τζιοβάνι Ζάκαρη • 19:56 - 04.09.2025 / Ανανεώθηκε: 20:48 - 04.09.2025

Η Emporio Armani 7 αποτελεί ένα από τα κορυφαία brand του κόσμου. Ο αριθμός αυτός προέκυψε από τη στενή φιλία του Σεφτσένκο με τον Τζιόρτζιο Αρμάνι.

Σε ηλικία 91 ετών, ο Τζόρτζιο Αρμάνι άφησε την τελευταία του πνοή. Ο ίδιος έχασε τη ζωή του στην αγαπημένη του πόλη, το Μιλάνο, με την είδηση του θανάτου του να γνωστοποιείται από τον οίκο μόδας του.

Ο Ιταλός σχεδιαστής ήταν πασίγνωστος για τα ρούχα υψηλής αισθητικής που έφτιαχνε, αλλά και για την αγάπη που έτρεφε στον αθλητισμό. Άλλωστε, ο ίδιος ήταν ο ιδιοκτήτης της Ολίμπια Μιλάνο από το 2008.

Το brand EA7 και η φιλία με τον Σεφτσένκο

Το 2004, η Αρμάνι λάνσαρε ένα νέο brand, ονόματι EA7. Η ιδέα πίσω από αυτό ήταν να δημιουργηθούν ρούχα που συνδυάζουν τη λειτουργικότητα και την τεχνική αρτιότητα του αθλητικού ρουχισμού με την υψηλή αισθητική και το στυλ που χαρακτηρίζει τον οίκο Armani. Ο Ιταλός μεγιστάνας, λοιπόν, θαύμαζε όχι μόνο τις ποδοσφαιρικές ικανότητες του Σεφτσένκο αλλά και το στυλ και το προσωπικό του χάρισμα.

Πώς η μάρκα EA7 του Τζιόρτζιο Αρμάνι έγινε παγκόσμια δύναμη στο μάρκετινγκ του μπάσκετ και του αθλητισμού
ΜΠΑΣΚΕΤ

18:36 - 04.09.2025

Πώς η μάρκα EA7 του Τζιόρτζιο Αρμάνι έγινε παγκόσμια δύναμη στο μάρκετινγκ του μπάσκετ και του αθλητισμού

Στον κόσμο της μόδας, ο Τζιόρτζιο Αρμάνι έγινε συνώνυμος με τη διαχρονική κομψότητα. Πέρα όμως ​​από τα κόκκινα χαλιά και τις πασαρέλες, ο θρυλικός σχεδιαστής άφησε το στίγμα του και σ΄ έναν ξεχωριστό χώρο, το μπάσκετ.

Παράλληλα, τους δύο του συνέδεε και μία πολύ στενή φιλία και έτσι προέκυψε ο αριθμός επτά. Ο Σεφτσένκο, ως κορυφαίος ποδοσφαιριστής και εμβληματική μορφή της των «ροσονέρι» (τους οποίους λάτρευε ο διάσημος σχεδιαστής), φορούσε τη φανέλα με το συγκεκριμένο νούμερο. Ο οίκος, λοιπόν, πήρε την απόφαση να τον ενσωματώσει στη νέα του μάρκα.

Παράλληλα, ο σχεδιαστής είδε στον Σεφτσένκο τον ιδανικό εκπρόσωπο για το νέο του brand, καθώς ο Ουκρανός ποδοσφαιριστής ενσάρκωνε την εικόνα του κομψού, επιτυχημένου και μοντέρνου άνδρα που ο Αρμάνι προωθούσε μέσα από τη δουλειά του. Η φιλία τους ήταν τόσο δυνατή που ο Σεφτσένκο γνώρισε τη μελλοντική του σύζυγο, την Κριστέν Παζίκ, σε ένα πάρτι που διοργάνωσε ο ίδιος ο Ιταλός το 2002.