Νέα εποχή για την Euroleague, μετά την λήξη της επί 15ετούς συνεργασίας με την Turkish Airlines.
Σε μια νέα εποχή εισέρχεται η EuroLeague, αφήνοντας πίσω της την 15ετή συνεργασία με την Turkish Airlines και αναζητώντας νέους, ισχυρούς συμμάχους.
Όπως όλα δείχνουν, η αεροπορική εταιρεία Etihad από το Άμπου Ντάμπι, είναι η επικρατέστερη για να αναλάβει τη χορηγία, μετά την λήξη της τουρκικής εταιρείας.
Η δήλωση του CEO της EuroLeague, Παούλιους Μοτιεγιούνας, για τριπλασιασμό της αξίας της διοργάνωσης μέσα στην επόμενη πενταετία, δείχνει τις υψηλές φιλοδοξίες.
Μπες ΕΔΩ και βρες όλα τα video της EuroLeague!
Η Etihad, της οποίας το όνομα συνδέθηκε με το Final Four μέσω της Etihad Arena, όπου η Φενέρμπαχτσε στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης, φαίνεται έτοιμη να στηρίξει αυτή τη νέα προσπάθεια.
Παρά την αλλαγή χορηγού, η EuroLeague διατηρεί την ονομασία και την ταυτότητά της, όπως φάνηκε και από το νέο της logo, και συνεχίζει δυναμικά την πορεία της.