EuroLeague και adidas συνεχίζουν μαζί για την ανάδειξη των νέων ταλέντων

EuroLeague και adidas συνεχίζουν μαζί για την ανάδειξη των νέων ταλέντων

Sportal newsroom 16:00 - 13.10.2025

Η EuroLeague Basketball και η adidas ανακοίνωσαν την επέκταση της μακροχρόνιας και επιτυχημένης συνεργασίας τους για τέσσερις επιπλέον σεζόν.

Η EuroLeague Basketball και η adidas ανακοίνωσαν την επέκταση της μακροχρόνιας και επιτυχημένης συνεργασίας τους για τέσσερις επιπλέον σεζόν, με κοινό στόχο την ανάπτυξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ και την ανάδειξη της επόμενης γενιάς αθλητών.

Η συνεργασία, που ξεκίνησε το 2014, θα διαρκέσει πλέον τουλάχιστον μέχρι την αγωνιστική περίοδο 2028-29, επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο της adidas στην εξέλιξη του αθλήματος στην Ευρώπη, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε αναπτυξιακό επίπεδο.

Η ανακοίνωση της EuroLeague

Η Euroleague Basketball και η adidas ανακοίνωσαν σήμερα την ανανέωση της μακροχρόνιας συνεργασίας τους για ακόμη τέσσερις σεζόν, έως και την αγωνιστική περίοδο 2028–29. Μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια κοινής πορείας –από το 2014, όταν ξεκίνησε η συνεργασία– η νέα συμφωνία επιβεβαιώνει τον ρόλο της adidas ως κινητήριας δύναμης στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και ενισχύει τη δέσμευσή της στη διαμόρφωση του μέλλοντος του αθλήματος, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε αναπτυξιακό επίπεδο.

Ως ονομαστικός χορηγός του adidas NextGen EuroLeague, η adidas θα συνεχίσει να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των ανερχόμενων αστέρων της Ευρώπης, εδραιώνοντας το κοινό όραμα με την Euroleague Basketball για την ανάπτυξη του αθλήματος «από τη βάση προς την κορυφή». Η διοργάνωση έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την ανάδειξη νέων ταλέντων, σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία της adidas να δημιουργεί ευκαιρίες για τη νέα γενιά παικτών. Από το 2022, η adidas έχει ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της, παρουσιάζοντας ομάδες με το brand της σε κάθε προκριματικό τουρνουά, φέρνοντας κοντά μερικούς από τους πιο ελπιδοφόρους νέους παίκτες της Ευρώπης.

“Η adidas είναι θεμελιώδης συνεργάτης για την ανάπτυξη της Euroleague Basketball εδώ και πάνω από μία δεκαετία, και μαζί έχουμε ανεβάσει επίπεδο τόσο το επαγγελματικό όσο και το αναπτυξιακό μπάσκετ“, δήλωσε ο Γκαουάιν Ντέιβις, Chief Commercial Officer της Euroleague Basketball για να συνεχίσει: “Η δέσμευσή τους για την ανάπτυξη των νέων μέσω του adidas NextGen EuroLeague, σε συνδυασμό με τη συνολική υποστήριξή τους στην EuroLeague, κάνει αυτή τη συνεργασία μοναδική. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε αυτό το ταξίδι με την adidas έως τη σεζόν 2028–29.

Στην adidas πιστεύουμε ότι το μέλλον του μπάσκετ ανήκει στη νέα γενιά», δήλωσε ο Cameron Mason, Senior Director of Sports Marketing Basketball της adidas. «Η συνεργασία μας με την Euroleague μάς δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να επενδύουμε στους νεαρούς αθλητές, αλλά και να γιορτάζουμε την κουλτούρα και τις αντιπαλότητες που κάνουν το άθλημα τόσο ξεχωριστό. Μαζί, δημιουργούμε στιγμές που εμπνέουν παίκτες και φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη”.

Πέρα από την ανάπτυξη των νέων, η ανανεωμένη συμφωνία θα αναδείξει και πρωτοβουλίες που φέρνουν τους φιλάθλους πιο κοντά στο παιχνίδι, όπως το Rivalry Series, που ξεχωρίζει ένα σημαντικό παιχνίδι της EuroLeague σε κάθε αγωνιστική, τιμώντας ιστορικές αναμετρήσεις και καθοριστικές στιγμές της σεζόν μέσα από τα social media, τα ψηφιακά μέσα και τις μεταδόσεις. Η adidas θα συνεχίσει, επίσης, να στηρίζει το EuroLeague Final Four, το κορυφαίο γεγονός του ευρωπαϊκού συλλογικού μπάσκετ.

Μαζί, η Euroleague Basketball και η adidas επαναβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους να αναπτύξουν το μπάσκετ «από τη ρίζα του», να εμπνεύσουν τη νέα γενιά ταλέντων και να ενισχύσουν τη δυναμική της ευρωπαϊκής μπασκετικής κουλτούρας”.