Νέα συνεργασία της FIBA, με τον παγκόσμιο κολοσσό του αθλητικού μάρκετινγκ

Πατρίκ Κομνηνός

i

© Fiba

Νέα συνεργασία της FIBA, με τον παγκόσμιο κολοσσό του αθλητικού μάρκετινγκ

Sportal newsroom 15:43 - 10.01.2024 / Ανανεώθηκε: 15:51 - 10.01.2024

Η FIBA ανακοίνωσε την συνεργασία της με την εταιρεία Team που ασχολείται σε παγκόσμιο επίπεδο και βεληνεκές με το Sports Marketing και την εντάσσει κατ' αρχάς στην διαχείριση του Basketball Champions League και του Intercontintental Cup.

Μία μεγάλη συμφωνία, δείγμα της θέλησης και της απόφασης για εξέλιξη και αναβάθμιση, ανακοίνωσε η FIBA και αυτή αφορά την συνεργασία της με την παγκοσμίου φήμης εταιρείας ΤΕΑΜ Marketing

Πρόκειται για έναν όμιλο, ο οποίος αποτελεί τον αποκλειστικό συνεργάτη στις διοργανώσεις της UEFA από το 1992 και έχει ήδη να επιδείξει έναν φάκελο με εντυπωσιακά αποτελέσματα στον χώρο του μάρκετινγκ μέσω του Champions League, την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση του ποδοσφαίρου

Τώρα, η διεθνής ομοσπονδία του μπάσκετ εντάσσει την TEAM και τις παραδίδει αρμοδιότητες κατ' αρχάς για το Basketball Champions League (αλλά και Intercontinental Cup) που διοργανώνει η FIBA και στο οποίο μετέχουν από τους ελληνικούς συλλόγους η ΑΕΚ, ο Προμηθέας, το Περιστέρι και ο ΠΑΟΚ

«Είμαστε στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να μπαίνουμε στη συνεργασία με την Team Marketing, έναν οργανισμό που έχει αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργήσει και να αναπτύξει την αξία διασυλλογικών διοργανώσεων που λειτουργούν σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του BCL, Πατρίκ Κομνηνός.

Η ΤΕΑΜ Marketing «έχει μία απαράμιλλη επίδοση στην ανάπτυξη προϊόντων και στη βοήθεια που παρέχει για τη διαμόρφωση αθλητικών οικοσυστημάτων», πρόσθεσε ο Κομνηνός και «ανυπομονούμε να συνεργαστούμε προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς είναι σαφές ότι το περιβάλλον των διασυλλογικών διοργανώσεων στην Ευρώπη θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη μεγαλύτερη σαφήνεια που θα υπάρχει για τους φιλάθλους και όλους όσοι  είναι εμπλεκόμενοι».

Είναι χαρακτηριστικό ότι η TEAM Marketing στο ξεκίνημα της συνεργασίας της με την UEFA (το 1992) πήρε ετήσιους τζίρους των 100 εκατομμυρίων δολαρίων και πλέον το νούμερο αυτό έχει ξεπεράσει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, οι συνεργασίες του ανανεώθηκε προσφάτως και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον μέχρι το 2027. 

Σε στρατηγικό επίπεδο, η ΤΕΑΜ ήταν αυτή που απαίτησε τη διαμόρφωση των ποδοσφαιρικών γηπέδων σε χώρους διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Και όχι απλά σε σημείο συνάντησης ποδοσφαιριστών και φιλάθλων. Επίσης, καθιέρωσε τον ύμνο του Champions League, εισήγαγε την «ιεροτελεστεία» με το παλλόμενο... σεντόνι, ενώ εμπνεύστηκε και το διαχρονικό λογότυπο της διοργάνωσης. Ταυτόχρονα έπαιξε κομβικό σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του format της διοργάνωσης του ποδοσφαίρου, των ωρών που πρέπει να γίνονται οι αγώνες ανάλογα με την εκάστοτε αγορά και τα δεδομένα των χωρών και ανέλαβε συνολικά -και σε συνεργασία με την UEFA- πολυάριθμες πρωτοβουλίες που άλλαξαν την ιστορία του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και μετέτρεψαν το Champions league ένα από τα δημοφιλέστερα αθλητικά προϊόντα στον κόσμο.

Επίσης, ως διαχειρίστρια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του ποδοσφαιρικού Champions League, η ΤΕΑΜ πουλάει τα προϊόντα της UEFA σε 180 διαφορετικές περιοχές παγκοσμίως.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της FIBA

«Η FIBA ClubCo, εταιρία που ιδρύθηκε από τη FIBA και την επενδυτική εταιρεία GCBH LP και που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αναδιαμόρφωση του τοπίου των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων, ανακοινώνει τη στρατηγική συνεργασία με την παγκόσμια εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ, TEAM Marketing, έως το 2028.

Η TEAM θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στη FIBA ClubCo σχετικά με τη στρατηγική (για την ανάπτυξη), ενώ θα διαχειρίζεται τις χορηγιών των βασικών διοργανώσεων. Κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης της συνεργασίας, η ΤΕΑΜ θα υποστηρίξει το Basketball Champions League και το FIBA Intercontinental Cup. κάνοντας την ανάλυση της μέχρι τώρα στρατηγικής και εμπορικής προσέγγισης των δύο διοργανώσεων και οι δύο πλευρές θα συνεργαστούν για τη βελτίωσή τους μέσα στο 2024.

Η συμφωνία σημαίνει ότι η ΤΕΑΜ έχει εντολή να πουλήσει αποκλειστικά και παγκοσμίως τα δικαιώματα μάρκετινγκ της FIBA Clubco, που αφορούν στο FIBA Intercontinental Cup και το Champions League τη χρονική περίοδο 2024-2028.

Η Κίρστεν Λουτζ, Διευθύνων Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στην TEAM, σχολίασε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παίξουμε ρόλο στην ανάπτυξη του μπάσκετ σε παγκόσμιο επίπεδο. Η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων και των καλύτερων διοργανώσεων είναι τα στοιχεία για τα οποία είμαστε γνωστοί και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την FIBA ClubCo ώστε να βοηθήσουμε στη συνέχιση της ανάπτυξης των επιτυχημένων διασυλλογικών διοργανώσεων"».