Ο Στεφ Κάρι επιθυμεί να αγωνιστεί για τουλάχιστον 20 σεζόν στο ΝΒΑ και να κατακτήσει τουλάχιστον ένα πρωτάθλημα ακόμα.
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google
Σύμφωνα με τον Μπρετ Σίεγκελ, ο Κάρι θα συνεχίσει στους Ουόριορς και έχει αναφέρει πολλές φορές κατά την διάρκεια της σεζόν πως θέλει να αγωνιστεί για τουλάχιστον 20 σεζόν στο ΝΒΑ. Θυμίζουμε πως η αγωνιστική περίοδος που ολοκληρώθηκε ήταν η 17η για τον 38χρονο.
Την ίδια ώρα, ο δημοσιογράφους αναφέρει πως ο Κάρι έχει κάνει γνωστό πως θέλει να κερδίσει ακόμα ένα πρωτάθλημα.