Η Μονακό έχει βρει τον τρόπο να εγκλωβίζει τον Σάσα Βεζένκοφ και έχει εξελιχθεί σε «κρυπτονίτη» για τον σπουδαίο Βούλγαρο φόργουορντ του Ολυμπιακού.
Το συγκρότημα του Βασίλη Σπανούλη έχει εξελιχθεί σε... κακό δαίμονα για τους Πειραιώτες στις τελευταίες σεζόν. Η Μονακό έχει αποδείξει από την περσινή αγωνιστική χρονιά ότι γνωρίζει πώς να «χαλάει» το παιχνίδι του Ολυμπιακού, αναγκάζοντάς τον να ξεφεύγει από το γνώριμο στυλ του. Με σφιχτή άμυνα και πίεση στις επιλογές του, τον οδηγεί σε μπάσκετ γεμάτο ατομικές ενέργειες, λιγότερη κίνηση χωρίς την μπάλα και περιορισμένο passing game. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και το βράδυ της Τετάρτης στο ΣΕΦ, με το πλάνο να ξεκινά – όπως πάντα – από τη μαρκάρισμα του Σάσα Βεζένκοφ.
Ο Τζάρον Μπλόσομγκεϊμ έχει εξελιχθεί στον «κρυπτονίτη» του «superman» Βούλγαρου φόργουορντ, καταφέρνοντας να τον κρατάει σε... ρηχά νερά. Ο Αμερικανός είχε το καλύτερο +/- της ομάδας του (+13), ανέλαβε ξανά να περιορίσει τον κορυφαίο παίκτη του Ολυμπιακού, με τον Μίροτιτς να τον ανακουφίζει κατά διαστήματα. Ο αθλητικός φόργουορντ της Μονακό, έκανε για ακόμη μία φορά περίφημη δουλειά πάνω στον MVP της EuroLeague για το 2013. Τον έβγαλε εκτός ρυθμού, δεν τον άφηνε να πάρει... ανάσα και τον απέτρεψε αποτελεσματικά στο να κάνει το παιχνίδι του. Ακολούθησε τον Σάσα Βεζένκοφ παντού, παίζοντας ουσιαστικά «καθρέφτη», χωρίς να εστιάζει στην πορεία της μπάλας αλλά αποκλειστικά στις κινήσεις του αντιπάλου του.
00:26 - 30.10.2025
Πληγώθηκε γιατί δεν είχε τρίποντο και Φουρνιέ
Ο Ολυμπιακός ήταν απελπιστικά άστοχος, δεν έπαιξε άμυνα στο δεύτερο μέρος και είχε τον Εβάν Φουρνιέ σε κακή βραδιά, απέναντι σε μία Μονακό που εξελίσσεται σε... δαίμονά του - Γράφει ο Νότης Ψιλόπουλος.
Το αποτέλεσμα ήταν εμφανές. Παρότι ο Σάσα Βεζένκοφ ολοκλήρωσε το ματς με 17 πόντους, ουσιαστικά δεν βρήκε ποτέ ρυθμό στην επίθεση στο παιχνίδι του Ολυμπιακού. Είναι χαρακτηριστικό πως τέλειωσε το ματς έχοντας μόλις 3/5 σουτ, με μόλις 1/3 δίποντα και 9/11 βολές, σκοράροντας κυρίως όταν ο Μπλόσομγκεϊμ βρισκόταν στον πάγκο ή όταν η Μονακό επέλεγε αλλαγές στα σκριν μακριά από την μπάλα. Ο Βούλγαρος φόργουορντ δεν βρήκε χώρους για να κινηθεί μακριά από την μπάλα και να λάβει μπάλες μέσα στη ρακέτα για να τελειώσει τις φάσεις, ούτε μπόρεσε να παίξει στο lowpost, είτε με πλάτη, είτε κινούμενος κατά μέτωπο προς το καλάθι. Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και στον περασμένο ημιτελικό του Final Four, όταν και η άμυνα των Γάλλων είχε βγάλει εκτός ρυθμού (7 πόντοι, 2/4 δίποντα, 0/6 τρίποντα) τον αριστερόχειρα σουτέρ.
Με τον Σάσα Βεζένκοφ απομονωμένο από τη δημιουργία, ο Ολυμπιακός στράφηκε περισσότερο σε ατομικές προσπάθειες, ψάχνοντας τρόπο να σκοράρει με καταστάσεις «ένας εναντίον ενός». Ο Τάιλερ Ντόρσεϊ (23 πόντοι) ηγήθηκε από την περιφέρεια, ενώ οι Νίκολα Μιλουτίνοβ (14 π.) και Ντόντα Χολ (11 π.) έδωσαν λύσεις κοντά στο καλάθι. Ωστόσο, ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα δεν μπόρεσε να επιβάλει το δικό της ρυθμό, περιοριζόμενη σε 16 ασίστ για 14 λάθη και χωρίς να βρει τα συνήθη ελεύθερα σουτ της. Δεν μπόρεσε να ελέγξει τον ρυθμό, είχε σε κακό βράδυ τον Εβάν Φουρνιέ (2 πόντοι, 0/6 τρίποντα) και τον Βούλγαρο φόργουορντ περιορισμένο από την πιεστική άμυνα του Τζαρόν Μπλόσομγκεϊμ πάνω του.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας επέλεξε να κρατήσει στο παρκέ τον Σάσα Βεζένκοφ σε όλο το δεύτερο ημίχρονο -είναι χαρακτηριστικό πως ο Άλεκ Πίτερς αγωνίστηκε μόλις για πέντε λεπτά- και από ένα σημείο και μετά ο Βούλγαρος φόργουορντ ήταν εμφανώς καταπονημένος. Δεν είναι τυχαίο πως στα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα, όταν η μπάλα πήγε στα χέρια του για το τρίποντο της ισοφάρισης (με το σκορ στο 84-87), εκείνος την έδωσε στον Τάισον Γουόρντ, ο οποίος και αστόχησε.