Νέα άγρια οπαδικά επεισόδια στην Ελλάδα – 20χρονος στο νοσοκομείο μετά από μαχαιριά

Νέα άγρια οπαδικά επεισόδια σημειώθηκαν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα μετά τον αγώνα Κορωπί-Αχαρναϊκός, για την Α’ ΕΠΣΑΝΑ κατηγορία.

Νέα άγρια οπαδικά επεισόδια στην Ελλάδα – 20χρονος στο νοσοκομείο μετά από μαχαιριά

Αστυνομία

Το απόγευμα της Κυριακής (22/09) και μετά τη λήξη του αγώνα ποδοσφαίρου μεταξύ των ομάδων Κορωπί-Αχαρναϊκός, για την Α’ ΕΠΣΑΝΑ κατηγορία, ξέσπασαν άγρια επεισόδια.

Συγκεκριμένα, οπαδοί των δύο ομάδων συνεπλάκησαν έξω από το γήπεδο του Κορωπίου και στο σημείο κλήθηκε η Αστυνομία.

Με την έλευση των αστυνομικών δυνάμεων στο σημείο, οι οπαδοί είχαν απομακρυνθεί με αποτέλεσμα να μην γίνει οποιαδήποτε σύλληψη, ωστόσο αργότερα δηλώθηκε ο τραυματισμός ενός 20χρονου από μαχαίρωμα στον γλουτό και το χέρι, ο οποίος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Κορωπίου για τις πρώτες βοήθειες.

Για το περιστατικό διενεργεί έρευνα η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Νοτιοανατολικής Αττικής.