Η Cloudflare αναμένεται να προχωρήσει σε νεότερες ενημερώσεις όσο εξελίσσονται οι προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος.
Η Cloudflare ανακοίνωσε σήμερα (18/11) ότι ο εξωτερικός πάροχος της πλατφόρμας υποστήριξης αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα, τα οποία επηρεάζουν την πρόσβαση των χρηστών στα ενεργά αιτήματα. Έτσι, έχουν πέσει πολλές ιστοσελίδες, όπως το X.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία, «ο πάροχος του portal υποστήριξής μας αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή προβλήματα και ως εκ τούτου οι πελάτες μπορεί να συναντήσουν σφάλματα κατά την προβολή ή την απάντηση σε υποθέσεις υποστήριξης». Παρότι οι πελάτες ενδέχεται να βλέπουν σφάλματα κατά την προβολή ή την απάντηση σε ανοιχτές υποθέσεις, η Cloudflare διευκρίνισε ότι οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που αποστέλλονται προς την ομάδα υποστήριξης δεν επηρεάζονται.
Επισημαίνεται ότι η Cloudflare είναι μια υποδομή διαδικτύου που προσφέρει πολλές από τις βασικές τεχνολογίες, οι οποίες υποστηρίζουν τις σημερινές διαδικτυακές εμπειρίες. Αυτό περιλαμβάνει εργαλεία που προστατεύουν τους ιστότοπους από κυβερνοεπιθέσεις και διασφαλίζουν ότι παραμένουν online ακόμη και σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας.
Διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας με την Cloudflare
Η εταιρεία τονίζει πως οι πελάτες μπορούν ακόμη να επικοινωνήσουν μαζί της. Ειδικότερα, η εταιρεία αναφέρει πως «οι απαντήσεις στα αιτήματα των πελατών δεν επηρεάζονται και οι πελάτες μπορούν ακόμη να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω live chat (Business και Enterprise) μέσα από το Cloudflare Dashboard ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής έκτακτης ανάγκης (Enterprise)».
Ακόμα, η Cloudflare ενημέρωσωσε ότι βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τον πάροχο της υπηρεσίας, προκειμένου να αποσαφηνιστεί η έκταση του προβλήματος και να αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία του συστήματος. Έτσι, η εταιρεία αναμένεται να προχωρήσει σε νεότερες ενημερώσεις όσο εξελίσσονται οι προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος.