Η Ferrari πραγματοποίησε μία πολύ κρίσιμη δοκιμή στο Μουτζέλο, έχοντας ως στόχο να επιβεβαιώσει την απόδοση μιας νέας σχεδίασης της πίσω ανάρτησης.
Η Ferrari χρησιμοποίησε τη δεύτερη ημέρα γυρισμάτων της χρονιάς την Τετάρτη (16/07), για να πραγματοποιήσει μια κρίσιμη δοκιμή της νέας πίσω ανάρτησης, την οποία η ομάδα σκοπεύει να παρουσιάσει στο γκραν πρι του Βελγίου την επόμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι ομάδες της Formula 1 έχουν δικαίωμα σε δύο ημέρες γυρισμάτων ετησίως, όπου η κάθε μία περιορίζεται σε μόλις 200 χιλιόμετρα με ειδικά ελαστικά. Η Ferrari πραγματοποίησε την πρώτη της τέτοια ημέρα πριν από την έναρξη των δοκιμών πριν από την σεζόν, για να κάνει shakedown της SF-25 στο Φιοράνο.
)
23:18 - 17.07.2025
Η Cadillac μία «ανάσα» από το deal με τον Πέρες
Η νέα ομάδα της Formula 1, Cadillac, φέρεται να βρίσκεται κοντά στην απόκτηση του πρώτου της οδηγού για το 2026, με τον Σέρχιο Πέρες να θεωρείται το φαβορί.
Την Τετάρτη, ωστόσο, η Scuderia κατευθύνθηκε προς το Μουτζέλο, όπου απέκτησαν μια πιο σαφή εικόνα για την επίδραση της νέας πίσω ανάρτησης. Εν αντιθέσει με τις αρχικές πληροφορίες, δοκιμάστηκε και από τους δύο βασικούς οδηγούς της ομάδας - τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Λιούις Χάμιλτον. Η ιδέα της νέας ανάρτησης είναι να ανοίξει ένα ευρύτερο παράθυρο ρυθμίσεων για τους Λεκλέρ και Χάμιλτον, καθώς θα πρέπει να κάνει την SF-25 λιγότερο ευαίσθητη στο ύψος της ανάρτησης.
Παράλληλα με την ημέρα γυρισμάτων, η Ferrari πραγματοποίησε και δοκιμή με το μονοθέσιό της του 2023, στην οποία συμμετείχαν οι Γκουάνγιου Ζου και Αντόνιο Φουόκο.
Όπως είναι γνωστό από τις αρχές του έτους, και αυτές οι δοκιμές περιορίζονται σε 20 ημέρες ετησίως, ενώ μόνο σε τέσσερις από αυτές οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους βασικούς τους οδηγούς. Η Ferrari εξάντλησε όλες τις δυνατότητές της για δοκιμές με τους Λεκλέρ και Χάμιλτον πριν από την έναρξη της σεζόν, με σκοπό να διευκολύνει την προσαρμογή του επτά φορές πρωταθλητή στην ομάδα από το Μαρανέλο.