Το ολοκαίνουργιο Grande Panda εμπλουτίζει εύστοχα την γκάμα της ιταλικής εταιρείας και δίκαια αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για τη χώρα μας.
FIAT Grande Panda Hybrid
● Κατηγορία: B SUV
● Τιμή: από 20.800 €
● Εγγύηση: 5 έτη (μηχανικά)
● Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
↗ Κατανάλωση καυσίμου
↗ Άνεση / ευκολία οδήγησης
↗ Κόστος χρήσης
↗ Συναισθηματική σχεδίαση / διττός χαρακτήρας
↘ Απουσία χειροκίνητης λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου
↘ Εξοπλισμός άνεσης έκδοσης Pop
Η FIAT έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή μοντέλων με μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις και τα τελευταία χρόνια εάν κάτι έλειπε από την γκάμα της, ήταν ένα μοντέλο της B κατηγορίας (μήκος γύρω από τα 4 μέτρα).
Δεν ειδικεύεται όμως μόνο στα compact αυτοκινήτων, αλλά και στην αναβίωση εμβληματικών μοντέλων από την πλούσια ιστορία της. Έτσι λοιπόν, μετά την εξαιρετικά πετυχημένη αναβίωση του 500 πριν περίπου 20 χρόνια, η ιταλική εταιρεία αποφάσισε ότι το μοντέλο που θα την εκπροσωπήσει στην κατηγορία B δεν θα είναι μία νέα γενιά του αγαπημένου Punto, αλλά του λατρεμένου Panda και μάλιστα σε έκδοση Grande.
Εξωτερική σχεδίαση
Μήκος: 3,99 m
Νεορετρό εμφάνιση
18,3 εκ. απόσταση από το έδαφος
Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Grande Panda δεν αποτελεί αντικαταστάτη του γνωστού σε όλους μας Panda (συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Α κατηγορία), αλλά είναι το πρώτο μέλος μιας νέας οικογένειας μοντέλων που στοχεύουν διαφορετικές κατηγορίες και θα φέρουν ορισμένα κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Οι διαστάσεις του νέου Grande Panda το τοποθετούν στην καρδιά της Β κατηγορίας, με το μήκος του να φτάνει τα 3,99 μέτρα, το πλάτος τα 1,76 μέτρα και το ύψος τα 1,59 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του είναι ακριβώς 2,54 μέτρα. Εάν βέβαια βάλουμε στην εξίσωση και την απόσταση των 18,3 εκ. από το έδαφος, μπορούμε να πούμε ότι λογίζεται ως compact crossover/SUV, παίζοντας με αυτό τον τρόπο σε δύο ταμπλό.
Το παρουσιαστικό του νέου ιταλικού μοντέλου αποτελεί ένα από τα δυνατά του χαρτιά, καθώς ακολουθεί τις γραμμές του εμβληματικού Panda πρώτης γενιάς και τις παντρεύει με πληθώρα στοιχείων που το φέρνουν στη σύγχρονη εποχή και το κάνουν να ξεχωρίζει από μακριά. Συνολικά, αποτελεί μία από τις πιο πετυχημένες αναβιώσεις, προσδίδοντας πολλά «κιλά» χαρακτήρα στο νέο μοντέλο.
Στο μπροστινό μέρος, το Grande Panda ξεχωρίζει από τα ορθογώνια μοτίβα, με την μάσκα και τα φώτα ημέρας τύπου LED των δύο πλουσιότερων εκδόσεων να αντλούν έμπνευση από τα παράθυρα του εργοστασίου Lingotto στο Τορίνο. Το σχήμα των LED φώτων ημέρας και των πίσω θυμίζουν βέβαια και τα μεγάλα πίξελ των video game της δεκαετίας του ’80 (βλ. Space Invaders), ενιχύοντας ταιριαστά το ρετρό σχεδιαστικό θέμα. Η εικόνα τους συμπληρώνεται από τους αληθινούς αεραγωγούς, με την λεπτή εισαγωγή αέρα ψηλά να είναι ενεργή και να λειτουργεί σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης του συστήματος κίνησης.
Οι αναλογίες αμαξώματος είναι σωστές και για τους γνώστες χαρίζει μια γνώριμη φιγουρά. Φυσικά, το νέο Grande Panda βρίθει από λεπτομέρειες και στο πλάι, όπως για παράδειγμα την σταμπαρισμένη ονομασία του μοντελου στα πάνελ των θυρών και τους λογότυπους της εταιρείας στα προστατευτικά των θόλων και την πίσω κολόνα. Από την άλλη, η ύπαρξη ραγών οροφής στην πλούσια έκδοση La Prima τονίζει τον διττό του χαρακτήρα και φέρνει ένανπεριπετειώδη αέρα.
Στο πίσω μέρος, τα Pixel LED φώτα μοιάζουν σαν να ξεπήδησαν από 8μπιτο βιντεοπαιχνίδι και αποτελούν μια σύγχρονη εκδοχή αυτών που είχε το Panda πρώτης γενιάς. Η ενδιαφέρουσα εικόνα του ολοκληρώνεται από την μεγάλη πέμπτη πόρτα με τον σταμπαρισμένο λογότυπο και την έντονη μαύρη αεροτομή οροφής που διαθέτουν οι δύο πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις.
Εσωτερικό
Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”
Κεντρική οθόνη αφής 10,25” στις εκδόσεις Icon και La Prima
Φυσικά πλήκτρα που ευνοούν την εργονομία
Η καμπίνα του νέου Grande Panda είναι ιδιαίτερα ευχάριστη στο μάτι και φτιάχνει την διάθεση του οδηγού και των επιβατών. Παντού υπάρχουν ευφάνταστες λεπτομέρειες που τονίζουν την ιστορία και το D.N.A. του και όλοι οι διακόπτες φωτίζονται το βράδι, ενώ τα πλαίσια των οθονών, των αεραγωγών και της κονσόλας δαπέδου που φιλοξενεί την βάση της ασύρματης φόρτισης και το e-toggle του κιβωτίου ταχυτήτων είναι κίτρινου χρώματος για την δημιουργία ταιριαστής αντίθεσης με τις επενδύσεις των καθισμάτων και των πλαστικών.
Το πλαστικά που αποτελούν το εσωτερικό του νέου Grande Panda είναι σκληρά με ωραία υφή και έχουν στιβαρή αίσθηση χάρη στο καλό μεταξύ τους μοντάρισμα, δείχνοντας με αυτό τον τροπο ότι θα αντέξουν με το πέρασμα του χρόνου και την έντονη χρήση. Την ίδια ποιοτική αίσθηση έχουν και όλοι οι διακόπτες, ειδικά αυτοί που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Η επιλογή του χρώματος «Blu Tasmania» δεν έγινε βέβαια τυχαία ή για να κάνει όμορφη αντίθεση με τις κίτρινες λεπτομέρειες, αλλά μαρτυρά το προσεγμένο οικολογικό προφίλ των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Εξέχουσα θέση στην καμπίνα έχει το μεγάλο οβάλ πλαίσιο που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών όλων των εκδόσεων (με 5 διαφορετικά μοτίβα απεικόνισης) και το σύστημα πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής των 10,25” (στην βασική έκδοση Pop έχει smartphone deck με βάση στήριξης και ενισχυτή), και το αντίστοιχο που βρίσκεται στην κονσόλα δαπέδου. Σύμφωνα με την FIAT, το σχήμα του πλαισίου αποτελεί αναφορά στην θρυλική οβάλ πίστα που βρίσκεται στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto.
Στην πλούσια έκδοση La Prima, όπως το αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε, το ταμπλό διαθέτει και μια μεγάλη διακοσμητική φάσα που αποτελείται κατά 33% από πραγματικές ίνες μπαμπού και προσθέτει έναν ακόμα κλειστό αποθηκευτικό χωρο που ονομάζεται BAMBOX. Οι υπόλοιπες δύο εκδόσεις έχουν ανοιχτό χώρο αποθήκευσης, τύπου ράφι.
Σε υψηλό επίπεδο βρίσκεται και η εργονομία που ευνοείται από τα φυσικά πλήκτρα για όλες τις βασικές και σημαντικές λειτουργίες. Μάλιστα, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού ρυθμίζονται μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού, ενώ το σύστημα διατήρησης της λωρίδας και το σύστημα ενημέρωσης ορίου ταχύτητας έχουν τα δικά τους πολύ χρηστικά φυσικά πλήκτρα στην βάση της κεντρικής κονσόλας για άμεση απενεργοποίησή τους.
Εάν κάτι μας έλειψε από την καμπίνα του νέου FIAT Grande Panda είναι μια πλαφονιέρα φωτισμού για τους πίσω επιβάτες και δύο γάντζοι για μπουφάν.
Χώροι - πορτμπαγκάζ
Καλοί χώροι για τέσσερις ενήλικους
Μεγάλος χώρος αποσκευών 350 lt
Αρκετές χρηστικές θήκες
Οι Ιταλοί σχεδιαστές εκμεταλλεύτηκαν πλήρως το boxy σχήμα του νέου Grande Panda, με αποτέλεσμα να προσφέρει καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικους επιβάτες. Ακόμα, ένας τρίτος πίσω θα βολευτεί για μικρές διαδρομές και δεν θα δυσανασχετήσει χάρη στο πλάτος που διαθέτει.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε δύο εργονομικής σχεδίασης καθίσματα που συνδυάζουν την άνεση με την καλή πλευρική στήριξη, και σε συνδυασμό με το τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, ο οδηγός θα βρει εύκολα την θέση που τον βολεύει.
Επιπρόσθετα, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (18,3 εκ.), η εποπτική θέση οδήγησης, οι μεγάλοι καθρέφτες και οι αντίστοιχου μεγέθους κάθετες γυάλινες επιφάνειες, προσφέρουν πολύ καλή περιμετρική ορατότητα στον οδηγό. Μόνο πίσω διαγώνια πλήττεται ελαφρώς, λόγω της παχιάς τρίτης κολόνας.
Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι πολλοί και βρίσκονται στα σωστά σημεία, με τις θήκες του ταμπλό να προσφέρουν χώρο 13 λίτρων. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών των 350 lt είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας και χάρη στο ορθογώνιο σχήμα του θα χωρέσει πολλά μπαγκάζια. Ακόμα, το άνοιγμά του είναι μεγάλο, έχει γάντζους για χειραποσκεύες και σε περίπτωση αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος (60/40 στην έκδοση La Prima) η χωρητικότητά του θα ξεπεράσει τα 1.300 lt (1.304 lt). Στην τελευταία συνθήκη δεν δημιουργείται επίπεδος χώρος φόρτωσης, αλλά το σκαλοπάτι είναι μικρό.
Επιδόσεις & κατανάλωση
0-100 km/h σε 10”
Μέση κατανάλωση 5,1 lt/100 km
Προσεγμένο κόστος χρήσης
Το ολοκαίνουργιο Grande Panda χρησιμοποιεί τη νέα διαμορφώσιμη multi energy πλατφόρμα Smart Car του Ομίλου Stellantis, με αποτελέσμα να προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης 100 ίππων, υβριδική 110 ίππων και αμιγώς ηλεκτρική 113 ίππων.
Η έκδοση που δοκιμάζουμε είναι η Hybrid, έτσι την ονομάζει η ιταλική φίρμα, και διαθέτει 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα. Αναντίλεκτα, πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα κίνησης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που προσφέρει πολλά από τα καλά των αμιγώς ηλεκτρικών και των full hybrid μοντέλων, χωρίς να απαιτεί φόρτιση ή να καταλαμβάνει πολύ χώρο το σύστημα κίνησης και κατά συνέπεια να είναι βαρύ (12 kg μπαταρία). Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις και παράλληλα μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και συγκρατημένες εκπομπές ρύπων.
Ειδικότερα, το νέο Grande Panda Hybrid έχει σύστημα κίνησης που αποτελείται από τον αναβαθμισμένο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων και 100 ίππων που λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και ένα ηλεκτρομοτέρ που βρίσκεται τοποθετημένο στο αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων. Ταυτόχρονα, διαθέτει καδένα χρονισμού για αυξημένη αξιοπιστία με την πάροδο του χρόνου και των διανυθέντων χιλιομέτρων.
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 29 ίππους και 55 Nm, και παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία τύπου NMC χωρητικότητας 0,876 kWh (0,43 kWh ωφέλιμη), και μπορεί σε ήπιες συνθήκες κίνησης με χαμηλό φορτίο να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το νέο ιταλικό μοντέλο.
Η συνδυαστική απόδοση του ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης του νέου Grande Panda είναι 110 ίπποι στις 5.500 rpm και 205 Nm στις 1.750 rpm, με το ηλεκτρομοτέρ να αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αστικές συνθήκες. Προσφέρει εύκολα αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στις σφιχτές συνθήκες των πόλεων και συνδυάζεται με ένα έντονο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας (ενεργοποιούνται τα φώτα φρένων με ταχύτητα έως 85 km/h) που γεμίζει γρήγορα την μπαταρία και συνάμα υποβαθμίζει την φθορά του συστήματος πέδησης (δίσκοι - τακάκια).
Το Hybrid σύστημα κίνησης του Grande Panda συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, το οποίο μπορεί να μην διαθέτει δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, αλλά προσφέρει μία επιπλέον λειτουργία που απαντάται σε όλα τα μοντέλα του Ομίλου που βασίζονται στην συγκεκριμένη πλατφόρμα. Αυτή είναι η Low (L) και με την ενεργοποίησή της τίθεται μόνιμα σε λειτουργία ο κινητήρας βενζίνης. Ακόμα, όταν ο οδηγός πιέσει εντονότερα το πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο «ευαίσθητο» στο kickdown, με τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει boost 12 ίππων για υποστήριξη του θερμικού μοτέρ. Σε αντίθετη περίπτωση, κατά την διάρκεια της επιβράδυνσης, το φρένο του κινητήρα εξασφαλίζει ακόμα καλύτερο έλεγχο στον οδηγό, ανεξάρτητα από την ένταση του συστήματος ανάκτησης της ενέργειας.
Στον τομέα των επιδόσεων, η FIAT αναφέρει ότι Grande Panda Hybrid ολοκληρώνει την μέτρηση 0-100 km/h σε ακριβώς 10” και κρίνεται ως δυνατή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του θα καταλάβεις ότι το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης λειτουργεί σωστά και πραγματοποιεί όλα όσα υπόσχεται. Εάν στην εξίσωση βάλουμε και το ροπάτο μοτέρ (205 Nm από τις 1.750 rpm) που ενεργοποείται ομαλά, το ιταλικό μικρό παρουσιάζει ζωντάνια σε όλα τα πεδία κίνησης.
Μόλις αντιληφθείς τον τρόπο λειτουργίας του, θα μπορέσεις ανάλογα με την πίεση που ασκείς στο πεντάλ του γκαζιού να κινηθείς αμιγώς ηλεκτρικά για μερικά χιλιόμετρα. Μάλιστα, το σύστημα δεν παύει να λειτουργεί όταν κινείσαι σε επαρχιακό ή αυτοκινητόδρομο, και ανάλογα την κλίση του οδοστρώματος και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, μπορεί να απενεργοποιηθεί το θερμικό μοτέρ και να διατηρεί τη φόρα με το ηλεκτρικό. Στο κλειστό αστικό περιβάλλον και με στρωτό στιλ οδήγησης, είναι δεδομένο ότι θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό κοντά στο 50%.
Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου, το Grande Panda Hybrid των 110 ίππων κινήθηκε κατά την διάρκεια της δοκιμής με 5,9 lt/100 km σε μικτό πεδίο κίνησης, τιμή που στην πόλη θα πέσει σε χαμηλά 5άρια. Στον αυτοκινητόδρομο που πρωταγωνιστεί ο θερμικός κινητήρας, η κατανάλωση καυσίμου θα πλησιάσει τα 7 lt/100 km.
Στον τομέα της χρήσης, ο χαμηλός κυβισμός και οι συγκρατημένες εκπομπές ρύπων του αναβαθμισμένου μοτέρ προσφέρουν χαμηλά ετήσια πάγια έξοδα, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στον Δακτύλιο.
Οδήγηση
Στιβαρή αίσθηση
Ανάρτηση που συνδυάζει άνεση και κράτημα
Δυνατότητα κίνησης σε βατό χωματόδρομο
Η ανάρτηση του νέου Grande Panda αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, και η ρύθμισή της συνδυάζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση με το κράτημα. Διαχειρίζεται σωστά τις κακοτεχνίες των δρόμων και μόνο στις πολύ έντονες θα ακουστεί ελαφρώς η λειτουργία της. Ταυτόχρονα, θα στρίψει με ασφάλεια και λογική κλίση που δεν επηρεάζει την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός.
Στον αυτοκινητόδρομο, η ανάρτηση λειτουργεί ραφιναρισμένα και δεν επιτρέπει πλεύσεις στις μεγάλες ταχύτητες. Ακόμα και σε αυτό το πεδίο κίνησης, το υβριδικό σύστημα κίνησης δείχνει δυνατό, αλλά ο αεροδυναμικός θόρυβος που προέρχεται από τους καθρέφτες σε αυτό το πεδίο πλήττει ελαφρώς την ποιότητα κύλισης.
Το διάκτινο τιμόνι είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού και παρουσιάζει σωστό βάρος όσο ανεβαίνουν τα km/h στον ψηφιακό χιλιομετρητή, στέλνωντας ταυτόχρονα και κάμποση πληροφορία στα χέρια του οδηγού για το που πατούν οι τροχοί.
Τα φρένα με την σειρά τους αποτελούνται από αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και συμπαγή πίσω, δείχνουν δυνατά και το πλατύ πεντάλ τους έχει σωστή διαδρομή και αναλογικότητα στο πάτημα. Η αίσθησή τους όμως επηρεάζεται ελαφρώς από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας.
Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός έχει για σύμμαχο στην καθημερινότητά του και την «ομπρέλα» συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνει από το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Pop τα εξής:
· Lane Keep Assist
· Hill Descent Control
· Ενεργό Αυτόνομο Φρενάρισμα Ασφαλείας (ΑΕΒ)
· Πληροφορίες ορίου ταχύτητας (SLI)
· Προειδοποίηση κόπωσης οδηγού - επιπέδου 3
Ακόμα, σε περίπτωση που ο οδηγός του νέου Grande Panda θελήσει να κινηθεί σε έναν πατημένο χωματόδρομο, η απόσταση των 18,3 εκ. από το έδαφος θα βοηθήσει αρκετά και η ανάρτηση δεν θα δυσανασχετήσει με θορύβους. Αυτό που θα βάλει φρένο στις «ορέξεις» σας, είναι η απουσία ρεζέρβας και φυσικά ο οικολογικός προσανατολισμός των street ελαστικών που φέρει από το εργοστάσιο.
Η γνώμη μας
Το καινούργιο Grande Panda Hybrid 110 PS δεν βασίζεται μόνο στο συναίσθημα που γεννά το σουλούπι του, αλλά παρουσιάζει ένα πολυσυλλεκτικό πρόσωπο που καλύπτει πολλών ειδών ανάγκες.
Η επιστροφή του σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ιταλική φίρμα, με το νεορετρό crossover παρουσιαστικό του να ξεχωρίζει στην κατηγορία, χωρίς να αφήνει σε δεύτερη μοίρα την ουσία. Προσφέρει πολύ καλούς χώρους, παρουσιάζει ένα ώριμο πρόσωπο στο δρόμο και επίκαιρο εξοπλισμό ασφάλειας, ενώ το προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης φροντίζει για ζωντανές επιδόσεις και χαμηλό κόστος χρήσης.
Αγόρασε το… αν αναζητάς ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να εκπληρώσει εύκολα τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Μπορεί να κινηθεί με άνεση σε όλα τα πεδία χωρίς να «ματώνει» την τσέπη του οδηγού
Ψάξε κάτι άλλο… αν γυρεύεις σπορ χαρακτήρα ή κάτι πιο συμβατικό αισθητικά
Τεχνικά χαρακτηριστικά του FIAT Grande Panda Hybrid 110 PS La Prima
Σύστημα κίνησης: Mild Hybrid
Βενζινοκινητήρας: 1.199 cc, 101 PS, 205 Nm
Ηλεκτροκινητήρας: 29 PS, 55 Nm
Μπαταρία: 0,89 kWh (0,43 kWh ωφέλιμη)
Κιβώτιο ταχυτήτων: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων
Κίνηση: Εμπρός τροχοί (FWD)
Συνδυαστική ισχύς: 110 PS
Συνδυαστική ροπή: 205 Nm
0-100 km/h: 10”
Μέγιστη ταχύτητα: 160 km/h
Μέση κατανάλωση καυσίμου: 5,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 117 g/km
Μήκος: 3.999 mm
Πλάτος: 1.763 mm
Ύψος: 1.629 mm
Βάρος: 1.272 kg
Απόσταση από το έδαφος: 182 mm
Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα
Χώρος αποσκευών με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα: 1.304 lt
Ελαστικά: 205/55 R17
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα MacPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Βαθμολογία Euro NCAP: Δεν έχει αξιολογηθεί
Εγγυήσεις:
· Μηχανικά μέρη: 5 χρόνια ή 75.000 km
· Βαφή: 2 χρόνια
· Σκουριά / διάτρηση: 8 χρόνια
Τιμοκατάλογος ● fiat.gr ● Διαμόρφωση ● Test Drive ● Προσφορά