Η Mercedes αντιμετώπισε πρόβλημα στο GP της Αυστρίας με την απόδοση του Τζορτζ Ράσελ.
Οι υψηλές θερμοκρασίες αέρα και ασφάλτου την περασμένη Κυριακή (29/06) στο Red Bull Ring ήταν άσχημα νέα για τη Mercedes, της οποίας τα μονοθέσια είναι πολύ ευαίσθητα στη ζέστη. Στο τέλος, ο Τζορτζ Ράσελ τερμάτισε πάνω από 1 λεπτό πίσω από τον νικητή του αυστριακού γκραν πρι, Λάντο Νόρις.
Ο Ράσελ ήταν ο μόνος οδηγός της γερμανικής ομάδας στον αγώνα, μετά την σύγκρουση του Κίμι Αντονέλι με τον Μαξ Φερστάπεν στη στροφή 3 στον πρώτο γύρο, η οποία έληξε πρόωρα τον αγώνα και για τους δύο.
)
10:30 - 02.07.2025
Ο Μπριατόρε ήδη διαπραγματεύεται με τη Mercedes για τον Μπότας
Ο προσωρινός επικεφαλής της Alpine, Φλάβιο Μπριατόρε βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Mercedes για την παραχώρηση του Βάλτερι Μπότας.
Ο Βρετανός τερμάτισε πέμπτος, αλλά έμεινε δυσαρεστημένος με τον ρυθμό του στον αγώνα. Στην Αυστρία, η Mercedes αντιμετώπισε ξανά πρόβλημα με την υπερθέρμανση των ελαστικών, και ο Ράσελ παραδέχτηκε ότι οι διάφορες λύσεις που χρησιμοποίησε η ομάδα δεν έδωσαν «και τόσο καλό αποτέλεσμα».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, η κύρια αιτία της υπερθέρμανσης των ελαστικών έγκειται στην απόφαση της ομάδας να χρησιμοποιήσει τις ρυθμίσεις από το Μόντρεαλ, οι οποίες αποδείχθηκαν σωστή επιλογή στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου στην Αυστρία, όταν ο καιρός ήταν πιο δροσερός.
Σε αυτό προσθέτουμε και την ανώμαλη και τραχιά επιφάνεια της ασφάλτου στο Red Bull Ring, όπου τελικά τα «ασημί βέλη» έχασαν την ευκαιρία για το βάθρο και υποχώρησαν μία θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών.