Η Ferrari δεν σχεδιάζει αποχώρηση του Βασέρ

Φρεντ Βασέρ

Η Ferrari δεν σχεδιάζει αποχώρηση του Βασέρ

Η Ferrari δεν είναι διατεθειμένη να αποχωριστεί τον Φρεντ Βασέρ.

Οι φήμες που θέλουν τη Ferrari να σχεδιάζει την αποχώρηση του Φρεντ Βασέρ και τον Κρίστιαν Χόρνερ ως υποψήφιο για τη θέση του Γάλλου επικεφαλής του προγράμματος της Scuderia στη Formula 1, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτό αναφέρουν οι πληροφορίες από το Μαρανέλο, όπως δημοσιεύεται στον ιταλικό και βρετανικό Τύπο.

Οι πληροφορίες σχετικά με την πιθανή απομάκρυνση του Βασέρ από την ομάδα εμφανίστηκαν αρχικά στη Γερμανία, όπου αναφέρθηκε επίσης ότι ο Χόρνερ αποτελεί πιθανό μεταγραφικό στόχο των Ιταλών.

Ο Χόρνερ απολύθηκε από τη Red Bull τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο συμφώνησε με την ομάδα για αποζημίωση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ μέχρι τον Απρίλιο δεν έχει δικαίωμα να εργαστεί στη Formula 1. Στις αρχές του καλοκαιριού, ο Βασέρ υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τη Ferrari, λίγο μετά από τις επαναλαμβανόμενες φήμες για την αντικατάστασή του.

Ωστόσο, οι ίδιες πηγές δεν αρνούνται ότι ο Χόρνερ προσπάθησε να εισέλθει ως μέτοχος στη Ferrari, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για μια τέτοια επιτυχημένη κίνηση από την πλευρά του. Κατά καιρούς, εμφανίζονται εικασίες ότι ο Χόρνερ προσπαθεί να συγκεντρώσει μια ομάδα επενδυτών, μέσω των οποίων θα αγοράσει μερίδιο σε μια ομάδα της Formula 1, ώστε να εισέλθει ως μέτοχος και να αναλάβει ρόλο στη διοίκηση.

Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί ο Τότο Βολφ στη Mercedes, ενώ ο Άντριαν Νιούι έλαβε μετοχές στην Aston Martin για να μετακινηθεί στην ομάδα του Λόρενς Στρολ.

Μια τέτοια προσπάθεια από τον Χόρνερ θα μπορούσε να αποδειχθεί επιτυχημένη, αλλά θα απαιτούσε σημαντικά οικονομικά μέσα. Επί του παρόντος, σχεδόν το 70% των μετοχών της Ferrari διαπραγματεύονται στα παγκόσμια χρηματιστήρια, λίγο πάνω από το 21% ανήκει στην μητρική εταιρεία Stellantis Exor N.V., ενώ ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος είναι ο Πιέρο Φεράρι με μερίδιο 10,61%.

Σύμφωνα με διάφορους αναλυτές, αυτή τη στιγμή είναι «τρέλα να πουλάει κανείς» τις μετοχές της Ferrari, καθώς αναμένεται ότι μακροπρόθεσμα θα αυξηθούν σε αξία, παρόλο που αυτές τις μέρες υποχώρησαν κατά 15% αμέσως μετά την ανακοίνωση για το μελλοντικό ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας.