Ο Φερνάντο Αλόνσο βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έδωσε τον ρυθμό στην έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου του GP της Σιγκαπούρης στη Formula 1, καθώς βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της πρώτης ελεύθερης δοκιμής στην πίστα της Μαρίνα Μπέι.
Ο Ισπανός πιλότος της Aston Martin, ο οποίος έχει δύο νίκες στη Σιγκαπούρη στο παρελθόν, κατέκτησε την πρώτη θέση με χρόνο 1:31.116, τον οποίο σημείωσε με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli στα τελευταία δέκα λεπτά της περιόδου. Με αυτόν τον γύρο, ξεπέρασε τον Σαρλ Λεκλέρ κατά 0.150 δευτερόλεπτα, ο οποίος χρησιμοποίησε επίσης τη μαλακή γόμα στον ταχύτερο γύρο του, αλλά ο καλύτερος χρόνος του καταγράφηκε λίγο νωρίτερα στη διαδικασία.
Την τριάδα, με διαφορά 0.276 δευτερολέπτων, συμπλήρωσε ο νικητής των δύο τελευταίων αγώνων, Μαξ Φερστάπεν, ενώ τέταρτος πίσω του τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος είχε διαφορά 0.364 δευτερολέπτων από τον Αλόνσο. Οι δύο πρωτοπόροι στη μάχη για τον τίτλο, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έμειναν πέμπτος και έκτος, με διαφορά 0.365 και 0.582 δευτερολέπτων αντίστοιχα από τον πρωτοπόρο.
Πίσω τους, στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν οι Ίσακ Χατζάρ (Racing Bulls), Κάρλος Σάινθ (Williams), Γιούκι Τσουνόντα (Red Bull) και Εστεμπάν Οκόν (Haas). Από αυτούς, μόνο ο Οκόν ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Αλόνσο, καθώς υστέρησε κατά 1.012 δευτερόλεπτα από τον Ισπανό.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης δοκιμής, η οποία διεξήχθη σε μεγάλο βαθμό υπό το φως της ημέρας, δεν καταγράφηκε κανένα σοβαρό περιστατικό που να απαιτήσει τη διακοπή της περιόδου. Μόνο ο Πιερ Γκασλί και ο Όλιβερ Μπέρμαν είχαν σύντομες εξόδους στις ζώνες ασφαλείας, αλλά συνέχισαν χωρίς συγκρούσεις με τους προστατευτικούς τοίχους.
Την πιο άτυχη στιγμή στο FP1 είχε ο Άλεξ Άλμπον, ο οποίος έκανε μόνο δύο γύρους πριν επιστρέψει στα pits και δεν ξαναβγήκε στην πίστα. Ο λόγος ήταν μια βλάβη στα πίσω φρένα του πιλότου της Williams, τα οποία πήραν φωτιά.
Η δράση στην πίστα της Μαρίνα Μπέι συνεχίζεται στις 16:00 ώρα Ελλάδας, με την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.