Ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε «άδικη» την ποινή των δέκα δευτερολέπτων που δόθηκε στον Όσκαρ Πιάστρι για το απότομο φρενάρισμα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στο GP της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε την απορία του για την ποινή δέκα δευτερολέπτων που δόθηκε στον Όσκαρ Πιάστρι στο Βρετανικό γκραν πρι, η οποία ουσιαστικά στέρησε τη νίκη από τον Αυστραλό πιλότο και την χάρισε στον Λάντο Νόρις.
Ο Φερστάπεν θεωρεί την ποινή «άδικη», ειδικά σε σύγκριση με ένα παρόμοιο περιστατικό με τον Τζορτζ Ράσελ στο γκραν πρι του Καναδά, όπου δεν επιβλήθηκε καμία τιμωρία.
)
14:07 - 07.07.2025
Ο καταστροφικός αγώνας της Mercedes στο Σίλβερστον και η λανθασμένη στρατηγική
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ χαρακτήρισε καταστροφικό τον αγώνα στο Σίλβερστον για την γερμανική ομάδα.
«Το έμαθα μετά τον αγώνα», δήλωσε ο Φερστάπεν, μετά την ολοκλήρωση του GP της Μεγάλης Βρετανίας και συνέχισε: «Μου φαίνεται περίεργο που ο Πιάστρι είναι ο πρώτος που τιμωρείται γι' αυτό. Μου έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο στο παρελθόν».
Όταν ρωτήθηκε αν αναφέρεται στο περιστατικό με τον Ράσελ στον Καναδά, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής απάντησε: «Για τους αγωνοδίκες, ναι». Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, συμπλήρωσε ότι δεν εξεπλάγη από την ποινή του Πιάστρι, αλλά εξεπλάγη από το γεγονός ότι ο Ράσελ δεν τιμωρήθηκε στον Καναδά.
Ο Φερστάπεν, μετά το τετ-α-κέ, έπεσε από τη 2η στη 10η θέση, καταφέρνοντας τελικά να αναρριχηθεί στην 5η όταν στέγνωσε η πίστα. «Μετά την επανεκκίνηση, έμεινα κολλημένος στην κίνηση. Δεν είχα ταχύτητα. Με την αεροτομή, με τη χαμηλή πρόσφυση, ήμασταν πραγματικά κακοί», πρόσθεσε.
Η Red Bull είχε επιλέξει ρυθμίσεις χαμηλής άντωσης για να είναι γρήγορη στις ευθείες, μια επιλογή που αποδείχθηκε λανθασμένη στις βροχερές συνθήκες. Ερωτηθείς αν το πρόβλημα ήταν θέμα ρυθμίσεων ή κάτι βαθύτερο, ο Φερστάπεν απάντησε: «Δεν είχα την ταχύτητα των οδηγών μπροστά μου, μέχρι που φθάρηκαν τα ελαστικά τους. Αλλά ακόμη και τότε, η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν καλή», κατέληξε.