Ο Φερστάπεν θεωρεί «άδικη» την ποινή του Πιάστρι στο Σίλβερστον

Μαξ Φερστάπεν

i

©Imago

Oshee

Ο Φερστάπεν θεωρεί «άδικη» την ποινή του Πιάστρι στο Σίλβερστον

Oshee

Ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε «άδικη» την ποινή των δέκα δευτερολέπτων που δόθηκε στον Όσκαρ Πιάστρι για το απότομο φρενάρισμα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στο GP της Μεγάλης Βρετανίας.

Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε την απορία του για την ποινή δέκα δευτερολέπτων που δόθηκε στον Όσκαρ Πιάστρι στο Βρετανικό γκραν πρι, η οποία ουσιαστικά στέρησε τη νίκη από τον Αυστραλό πιλότο και την χάρισε στον Λάντο Νόρις.

Ο Φερστάπεν θεωρεί την ποινή «άδικη», ειδικά σε σύγκριση με ένα παρόμοιο περιστατικό με τον Τζορτζ Ράσελ στο γκραν πρι του Καναδά, όπου δεν επιβλήθηκε καμία τιμωρία.

«Το έμαθα μετά τον αγώνα», δήλωσε ο Φερστάπεν, μετά την ολοκλήρωση του GP της Μεγάλης Βρετανίας και συνέχισε: «Μου φαίνεται περίεργο που ο Πιάστρι είναι ο πρώτος που τιμωρείται γι' αυτό. Μου έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο στο παρελθόν».

Όταν ρωτήθηκε αν αναφέρεται στο περιστατικό με τον Ράσελ στον Καναδά, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής απάντησε: «Για τους αγωνοδίκες, ναι». Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, συμπλήρωσε ότι δεν εξεπλάγη από την ποινή του Πιάστρι, αλλά εξεπλάγη από το γεγονός ότι ο Ράσελ δεν τιμωρήθηκε στον Καναδά.

Ο Φερστάπεν, μετά το τετ-α-κέ, έπεσε από τη 2η στη 10η θέση, καταφέρνοντας τελικά να αναρριχηθεί στην 5η όταν στέγνωσε η πίστα. «Μετά την επανεκκίνηση, έμεινα κολλημένος στην κίνηση. Δεν είχα ταχύτητα. Με την αεροτομή, με τη χαμηλή πρόσφυση, ήμασταν πραγματικά κακοί», πρόσθεσε.

Η Red Bull είχε επιλέξει ρυθμίσεις χαμηλής άντωσης για να είναι γρήγορη στις ευθείες, μια επιλογή που αποδείχθηκε λανθασμένη στις βροχερές συνθήκες. Ερωτηθείς αν το πρόβλημα ήταν θέμα ρυθμίσεων ή κάτι βαθύτερο, ο Φερστάπεν απάντησε: «Δεν είχα την ταχύτητα των οδηγών μπροστά μου, μέχρι που φθάρηκαν τα ελαστικά τους. Αλλά ακόμη και τότε, η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν καλή», κατέληξε.