Ο Λιούις Χάμιλτον θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις ρυθμίσεις του Σαρλ Λεκλέρ, όπως έκανε γνωστό ο αναπληρωτής επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Ζερόμ Ντ Αμπρόζιο.
Ο αναπληρωτής επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Ζερόμ Ντ Αμπρόζιο, επιβεβαίωσε ότι τουλάχιστον προς το παρόν ο Λιούις Χάμιλτον θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί ρυθμίσεις πολύ κοντά σε αυτές του Σαρλ Λεκλέρ, καθώς με αυτές η SF-25 αποδίδει καλύτερα.
Γύρω στον τρίτο αγώνα της σεζόν, στην Ιαπωνία, ο Λεκλέρ άλλαξε σε ρυθμίσεις με περισσότερο oversteer, κάτι που απέδωσε καρπούς, καθώς ο Μονεγάσκος κατέγραψε τέσσερα βάθρα στους οκτώ αγώνες μετά την Σουζούκα. Την ίδια στιγμή, ο Χάμιλτον δεν έχει ανέβει ακόμη στο βάθρο σε κανονικό αγώνα και βρίσκεται στο μεγαλύτερο σερί χωρίς βάθρο στην καριέρα του - 14 αγώνες.
)
15:35 - 14.07.2025
Οι αποκαλύψεις του Σάινθ για την αποχώρησή του από τη Ferrari
Ο Κάρλος Σάινθ «έσπασε» τη σιωπή του για το πώς διαχειρίστηκε την αποχώρησή του από τη Ferrari, την οποία επέλεξε ο Λιούις Χάμιλτον ως επόμενο σταθμό στην καριέρα του.
Πρόσφατα, ωστόσο, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής άρχισε να υιοθετεί περισσότερο τις ρυθμίσεις του Λεκλέρ, παρόλο που αυτό του δημιουργεί προβλήματα με τη διαχείριση των ελαστικών στους αγώνες. Συνολικά, όμως, η απόδοση του Βρετανού βελτιώθηκε και για αυτόν τον λόγο θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις ρυθμίσεις του teammate του.
«Θα έλεγα ότι προς το παρόν σίγουρα», απάντησε ο Ντ Αμπρόζιο όταν ρωτήθηκε αν ο Χάμιλτον θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις ρυθμίσεις του Λεκλέρ. «Για να αξιοποιηθεί πλήρως το μονοθέσιο, απαιτείται μια συγκεκριμένη ισορροπία. Σε αρκετούς αγώνες τώρα, ο Σαρλ ρυθμίζει το μονοθέσιό του με περισσότερο oversteer και αυτό λειτουργεί καλά για εκείνον. Πρόσφατα και ο Λιούις κινήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση και επίσης σημειώνει πρόοδο. Με τους τωρινούς κανονισμούς, τα μονοθέσια είναι πολύ νευρικά στην είσοδο των στροφών, κάτι με το οποίο οι οδηγοί πρέπει να βρουν τρόπο να διαχειριστούν», πρόσθεσε ο Βέλγος.