Ο Χούλκενμπεργκ εξήγησε πώς προσπέρασε τον Χάμιλτον

Νίκο Χούλκενμπεργκ

i

©Imago

Oshee

Ο Χούλκενμπεργκ εξήγησε πώς προσπέρασε τον Χάμιλτον

Oshee
Άγγελος Φραγκισκάτος 18:44 - 03.06.2025 / Ανανεώθηκε: 02:23 - 04.06.2025

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ μίλησε για τον εξαιρετικό αγώνα που έκανε στη Βαρκελώνη, αλλά επίσης και για το πως προσπέρασε τον Λιούις Χάμιλτον.

Η εμφάνιση του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber ήταν μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις στο γκραν πρι της Ισπανίας την Κυριακή (01/06) – ο Γερμανός εκκίνησε από τη 15η θέση και τερμάτισε 5ος, ισοφαρίζοντας την καλύτερη επίδοσή του στη Formula 1 από το 2019.

Στο τέλος του αγώνα, ο Γερμανός κατάφερε να φτάσει και να περάσει τον Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari, αλλά αυτή η προσπέραση δεν έλαβε την προσοχή των μέσων ενημέρωσης λόγω της σύγκρουσης του Μαξ Φερστάπεν με τον Τζορτζ Ράσελ.

«Νομίζω ότι ο Λιούις είχε ήδη χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά μετά το pit stop κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ενώ εγώ είχα καινούργια σετ μαλακών ελαστικών, καθώς είχα αποκλειστεί στο πρώτο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου. Και αυτό δείχνει τη διαφορά μεταξύ των καινούργιων και των ήδη χρησιμοποιημένων ελαστικών. Ένας γύρος αφαιρεί πολλή ενέργεια και ζωή από αυτά τα ελαστικά», δήλωσε αρχικά ο Χούλκενμπεργκ.

«Ήταν διασκεδαστικό, αλλά νομίζω ότι δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να ανταγωνιστούμε τις μεγάλες ομάδες. Από την άλλη, κάναμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στη μάχη με τις άλλες ομάδες στη μέση της κατάταξης».

Η Sauber χρησιμοποίησε ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων στο μονοθέσιό της για τη Βαρκελώνη, με στόχο τη βελτίωση της ισορροπίας του μονοθεσίου και της σταθερότητάς του στη διαχείριση των ελαστικών.

«Το ότι αποκλείστηκα στο πρώτο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών ήταν το χρυσό μου εισιτήριο για τον αγώνα. Μου έμειναν πολλά σετ καινούργιων μαλακών ελαστικών. Έκανα καλή εκκίνηση, ο πρώτος γύρος ήταν εξαιρετικά επιτυχημένος για μένα, κέρδισα μερικές θέσεις και αυτή ήταν η βάση της επίθεσής μας.

Μετά το μονοθέσιό μας λειτουργούσε καλά – καλός ρυθμός, καλή ισορροπία, οι αναβαθμίσεις είχαν αποτέλεσμα. Πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας ήμουν ήδη όγδοος και αυτό έκανε τον αγώνα ακόμα πιο ενδιαφέρον. Μας έδωσε περισσότερες ευκαιρίες για επίθεση», πρόσθεσε ο Γερμανός οδηγός.