Η κάθοδος της Mercedes στους ευρωπαϊκούς αγώνες της φετινής σεζόν της Formula 1 και η εξήγηση του επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ για την κακή απόδοση στη ζέστη.
Μετά τους πρώτους έξι γύρους της φετινής σεζόν της Formula 1, η Mercedes κατείχε τη 2η θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών με 141 βαθμούς, με τον Τζορτζ Ράσελ να καταγράφει τέσσερα βάθρα στα πρώτα έξι γκραν πρι.
Με την επιστροφή όμως του πρωταθλήματος στην Ευρώπη, τα «ασημί βέλη» αντιμετώπισαν ξανά το πρόβλημα που τους ταλαιπωρούσε και τα τελευταία χρόνια, δηλαδή την αστάθεια της απόδοσης του μονοθεσίου τους σε διαφορετικές κλιματικές συνθήκες. Στους αγώνες στην Εμίλια-Ρομάνια, στο Μονακό και στην Ισπανία, η Mercedes πήρε μόνο 18 βαθμούς και έπεσε στην 3η θέση πίσω από τη Ferrari, η οποία πριν από τους τρεις ευρωπαϊκούς γύρους βρισκόταν 47 βαθμούς πίσω από την γερμανική ομάδα, ενώ τώρα προηγείται με 6.
Και οι τρεις αγώνες διεξήχθησαν σε σχετικά υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες αποδεικνύονται ξανά η αχίλλειος πτέρνα της Mercedes, όπως συνέβη και το 2024. Τότε, οι πιο δυνατές εμφανίσεις των «ασημένιων βελών» ήρθαν σε αγώνες με πιο ψυχρές συνθήκες, όπως στο Λας Βέγκας, όπου ο Ράσελ κυριάρχησε τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.
«Είναι πολύ περίεργο», δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, στο ORF μετά τον αγώνα στην Ισπανία. «Είμαστε μια μεγάλη ομάδα με χιλιάδες υπαλλήλους και ακόμα δεν μπορούμε να καταλάβουμε πώς να φέρουμε τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας όταν κάνει ζέστη. Ενώ όταν κάνει κρύο, όπως στο Λας Βέγκας, όπου χρειαζόμασταν χειμωνιάτικα μπουφάν, είμαστε σούπερ γρήγοροι. Ίσως χρειαζόμαστε μερικές πίστες στη Γροιλανδία ή την Αλάσκα. Νομίζω ότι κάθε μονοθέσιο έχει το δικό του DNA, το οποίο είναι ριζωμένο στο σχεδιασμό του.
)
09:25 - 06.06.2025
Ο Χάμιλτον συναντήθηκε με τον Βρετανό πρωθυπουργό για να συζητήσουν ένα σημαντικό ζήτημα
Ο Λιούις Χάμιλτον συναντήθηκε με τον Βρετανό πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, προκειμένου να συζητήσουν ένα σοβαρό θέμα.
Παρόλο που είμαστε μια μεγάλη ομάδα με πολλούς μηχανικούς, μερικές φορές ούτε εμείς ξέρουμε γιατί το μονοθέσιό μας κάνει κάτι. Δεν είμαι σίγουρος αν στη McLaren ξέρουν ακριβώς γιατί είναι τόσο γρήγοροι, γιατί μιλάμε για μικρές διαφορές και λεπτομέρειες που οφείλονται σε καλή μηχανολογική δουλειά. Πιστεύω ότι όλα αυτά τα χρόνια, τα μονοθέσιά μας είχαν πάντα περισσότερα προβλήματα με την υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών, σε σχέση με άλλες ομάδες. Ήμασταν πάντα γρήγοροι όταν έκανε κρύο, όταν η υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών δεν ήταν πρόβλημα.
Δείτε το Λας Βέγκας πέρυσι, από τον πρώτο γύρο οι οδηγοί μας έλεγαν ότι το μονοθέσιο ήταν φανταστικό και έδινε περισσότερη πρόσφυση από πριν. Όλοι οι άλλοι οδηγοί παραπονιόντουσαν ότι δεν είχαν πρόσφυση και γλιστρούσαν. Έτσι, εδώ φαίνεται κάτι που είναι χαρακτηριστικό του μονοθεσίου μας και αυτό μπορεί είτε να καλυφθεί είτε να επιδεινωθεί μέσω των ρυθμίσεων. Αλλά είναι κάτι που αποτελεί μέρος του μονοθεσίου», πρόσθεσε ο Βολφ.