Maxus T60 MAX: Οδηγούμε το νέο pick-up που θέλει να τα βάλει με τα Toyota Hilux και Ford Ranger

Maxus T60 MAX: Οδηγούμε το νέο pick-up που θέλει να τα βάλει με τα Toyota Hilux και Ford Ranger

Γιάννης Λημναίος • 11:36 - 23.12.2025 / Ανανεώθηκε: 11:36 - 23.12.2025

Το νέο τετρακίνητο διπλοκάμπινο pick-up της Κινεζικής Maxus έρχεται με 2λιτρο turbo diesel 215 ίππων και έχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του.

Το timing για τη Maxus και το T60 MAX είναι ιδανικό. Μεγάλα ονόματα όπως το Nissan Navara και το Mitsubishi L200 που αποχώρησαν από την πιάτσα των pick-up άφησαν χώρο, όχι μόνο σε κλασικούς παίκτες όπως τα Toyota Hilux και Ford Ranger, αλλά και σε νεοεισερχόμενες –εξ Ανατολών– μάρκες στην ελληνική αγορά που δραστηριοποιούνται στα επαγγελματικά οχήματα και ειδικότερα στα διπλοκάμπινα φορτηγά του ενός τόνου.

Η Maxus, μέλος του μεγάλου κινεζικού ομίλου SAIC, ξεκίνησε πρόσφατα τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά, συνάπτοντας συνεργασία με την Automotive Solutions, που είναι ο επίσημος εισαγωγέας και τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ο οποίος έχει αναλάβει τη διανομή και την υποστήριξη πανελλαδικά.

Η ευρεία γκάμα επαγγελματικών μοντέλων της νέας μάρκας, τα οποία είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στην επίσημη παρουσίαση για τους Έλληνες δημοσιογράφους, περιλαμβάνει και το T60 MAX, το οποίο έρχεται με πλούσια επιχειρηματολογία και ανταγωνιστική τιμή για να πρωταγωνιστήσει στα τετρακίνητα διπλοκάμπινα pick-up.

Είχαμε μάλιστα την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, για να διαπιστώσουμε πως οι Κινέζοι βλέπουν πλέον στα ίσια τον πρωτοκλασάτο ανταγωνισμό και σε αυτή την σημαντική κατηγορία.

 

Ικανό 4x4 με μεταφορικές λύσεις για τον επαγγελματία

Το T50 MAX έρχεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο με τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο και 2λιτρο twin-turbo κινητήρα diesel. Η απόδοση των 215 ίππων και 500 Nm χαρίζει νεύρο στην οδήγηση και δύναμη στις μεταφορές μεγάλων φορτίων. Σημειώστε επίσης μερικά χρήσιμα νούμερα: ωφέλιμο φορτίο 1.050 κιλά, καρότσα με διαστάσεις 1485 × 1510 × 530 mm που χωράει μια ευρωπαλέτα και ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3,5 τόνους.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως η πόρτα της καρότσας διαθέτει υποβοήθηση ανύψωσης, διευκολύνοντας τη φόρτωση και εκφόρτωση, ενώ ο χώρος φόρτωσης διαθέτει αρκετά σημεία στερέωσης φορτίων και είναι επενδυμένος με αντιολισθητική επιφάνεια, αυξάνοντας την αντοχή στην απαιτητική χρήση. Προαιρετικά εξοπλίζεται επίσης με ηλεκτρικό κάλυμμα τύπου roller.

Οι επιδόσεις -όπως διαπιστώσαμε και στη σύντομη διαδρομή μας- είναι καλές (τελική ταχύτητα 170 km/h), χάρη στον προηγμένο πετρελαιοκινητήρα που είναι πρόθυμος από τις χαμηλές στροφές –ειδικά στο Sport Mode– και επιταχύνει πρόθυμα και γραμμικά το T60 MAX. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι χαμηλά, στα 9,1 lt/100km.

Ο πετρελαιοκινητήρας διακρίνεται επίσης για τον χαμηλό θόρυβο και την ποιοτική του λειτουργία. Συνεργάζεται αρμονικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF, αλλά και με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent Torque-On-Demand της BorgWarner.

Το τελευταίο διαθέτει κεντρικό πολύδισκο συμπλέκτη και μπλοκέ πίσω διαφορικό και κατανέμει σε πραγματικό χρόνο τη ροπή στους δύο άξονες, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη πρόσφυση σε κάθε περίπτωση. Αυτό το είδαμε κυρίως στην off-road οδήγηση, σε μια διαδρομή «σπαστήρι», με σκληρό χώμα και κοφτερές πέτρες στον Υμηττό.

Δεν αντιμετωπίσαμε βέβαια ιδιαίτερες δυσκολίες, όπως νεροφαγώματα ή υδάτινα εμπόδια για να χρησιμοποιήσουμε τις κοντές σχέσεις ή να εκμεταλλευτούμε τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (217 mm) και τις ικανές γωνίες προσέγγισης/αναχώρησης (29 και 26 μοίρες αντίστοιχα).

Χρειάστηκε πάντως να περάσουμε το περιστροφικό χειριστήριο της τετρακίνησης από την επιλογή 2Η (πίσω κίνηση) στην AUTO, όπου το σύστημα αποφασίζει μόνο του την ιδανική κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω. Οι άλλες δύο επιλογές είναι η 4Η (κλειδωμένη τετρακίνηση 50:50 εμπρός πίσω) και 4L (τετρακίνηση με κοντές σχέσεις και κλειδωμένο πίσω διαφορικό).

Η αίσθηση που αποκομίσαμε γενικά είναι αυτή ενός πολύ ικανού 4x4 που μπορεί να κινηθεί με άνεση ακόμη και σε σκληρές off road διαδρομές, χάρη στην πλούσια ροπή του πετρελαιοκινητήρα και την αποτελεσματική τετρακίνηση. Παράλληλα, εκτιμήσαμε την απουσία κραδασμών από το τιμόνι, ένα ακόμη στοιχείο που φανερώνει τη στιβαρότητα της κατασκευής.

Ανέσεις και τεχνολογίες επιβατικού

Στην άσφαλτο, το pick-up της Maxus θυμίζει αρκετά ένα γεροδεμένο και άνετο SUV. Όπως σε κάθε pick-up, έτσι κι εδώ αντιλαμβάνεσαι μια τάση για αναπήδηση σε συνεχείς ανωμαλίες (με την καρότσα άδεια), η οποία πάντως είναι ήπια και δεν ενοχλεί. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πλαίσιο τύπου σκάλας και ανάρτηση με φύλλα σούστας στον πίσω άξονα.

Ο οδηγός κάθεται σωστά και έχει όλα τα χειριστήρια εκεί που πρέπει. Θα θέλαμε βέβαια το τιμόνι να ρυθμίζεται μέχρι λίγο πιο ψηλά, ενώ σημαντική έλλειψη είναι η τηλεσκοπική ρύθμιση.

Κατά τα λοιπά, έχουμε να κάνουμε με ένα άνετο αυτοκίνητο που εμπνέει απλόχερα ασφάλεια. Αίσθημα που ενισχύεται από την σουίτα συστημάτων υποβοήθησης που υποστηρίζει τον οδηγό (ADAS) και ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Lane Keep Assist και πανοραμική κάμερα (360 μοιρών).

Το μήκους 5,4 μέτρων pick-up διακρίνεται για την επιβλητική του εμφάνιση, χάρη κυρίως στη μεγάλη μάσκα την οποία η Maxus ονομάζει Energy Matrix, τα ιδιαίτερα φώτα LED εμπρός, τα τονισμένα φτερά και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Σύγχρονη είναι και η σχεδίαση της καμπίνας. Εδώ κυριαρχούν τα μαλακά και εξαιρετικής ποιότητας υλικά, οι μεγάλοι χώροι και το high-tech προφίλ με τις δύο οθόνες 12,3’’: μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το infotainment που συνοδεύεται από συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Autο, ασύρματη φόρτιση κινητού (50W) και τρεις θύρες USB – όλα στάνταρ!

Όπως θα καταλάβατε, ο εξοπλισμός της μίας και μοναδικής έκδοσης Luxury που διατίθεται στην Ελλάδα είναι πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει ακόμη ανέσεις όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, δερμάτινο και θερμαινόμενο πολυλειτουργικό τιμόνι και αυτόματο κλιματισμό με πίσω έξοδο αέρα στο κεντρικό υποβραχιόνιο.

Οι πίσω θέσεις είναι επίσης άνετες, τόσο για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι των επιβατών. Γενικά θα λέγαμε ότι η καμπίνα του T60 MAX συναγωνίζεται οικογενειακά SUV σε ποιότητα, ευρυχωρία, ευκολίες αλλά και ηχομόνωση.

 

Από 43.190 € με απόσυρση και 5 χρόνια εγγύηση

Τελικά, το Maxus T60 MAX είναι ένα πολύ καλά δουλεμένο σύνολο, προικισμένο με όλα όσα έχει ανάγκη ο επαγγελματίας αλλά και με όλα όσα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο 4x4 που θέλει να κινείται με ασφάλεια και άνεση σε κάθε είδους τερέν. Είναι ένα σύγχρονο pick-up που από τη μία είναι όσο σκληρό χρειάζεται για να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις κακουχίες στην εργασιακής καθημερινότητας και από την άλλη είναι φιλόξενο και φιλικό έτσι ώστε να υποστηρίζει κάθε δραστηριότητα μετακίνησης και αναψυχής, εντός κι εκτός δρόμου.

Σε όλα αυτά, συνυπολογίστε και την τιμή που ορίζεται στα 44.800 ευρώ (45.380 € με μεταλλικό χρώμα, 34.000 € χωρίς ΦΠΑ και Τέλος Ταξινόμησης). Η οποία μπορεί να μην είναι χαμηλότερη συγκριτικά με τον εδραιωμένο ανταγωνισμό, αλλά συνοδεύεται από πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Για την περίοδο λανσαρίσματος μάλιστα ισχύει μπόνους απόσυρσης παλαιού οχήματος ύψους 1.690 ευρώ, ενώ η αγορά του T60 MAX συνοδεύεται από εγγύηση για 5 έτη (ή 160.000 km, όποιο έρθει πρώτο).