Σε μία νέα αλλαγή θα προχωρήσει η UEFA για το Champions League, η οποία όμως θα έχει ισχύ από τη σεζόν 2027-28.
Η UEFA, σε κοινή συμφωνία με τις ομάδες, αποφάσισε ότι από το 2027, η νέα σεζόν του Champions League θα ξεκινά με έναν εναρκτήριο αγώνα, προγραμματισμένο για Τρίτη.
Το Champions League, από την έκδοση 2027-2028, θα ξεκινά με τρόπο που θυμίζει τελικές φάσεις ευρωπαϊκών ή παγκόσμιων πρωταθλημάτων. Με τελετή έναρξης, ως μέρος μιας νέας εμπορικής στρατηγικής που αναπτύχθηκε από την αμερικανική εταιρεία Relevent, και έναν εναρκτήριο αγώνα.
)
14:27 - 13.10.2025
Συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων του Μπαρτσελόνα - Ολυμπιακός για τους αρχικούς κατόχους διαρκείας
Με ενημέρωσή της, η ΠΑΕ Ολυμπιακός τόνισε πως συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων για το ματς με την Μπαρτσελόνα.
Ο εναρκτήριος αγώνας θα διεξάγεται στο γήπεδο της εν ενεργεία πρωταθλήτριας
Ο εναρκτήριος αγώνας θα περιλαμβάνει την κάτοχο του τροπαίου της προηγούμενης σεζόν, την εν ενεργεία πρωταθλήτρια, και θα διεξάγεται Τρίτη, στην έδρα της! Οι υπόλοιποι αγώνες της πρώτης αγωνιστικής θα διεξάγονται Τετάρτη και Πέμπτη. Δεν είναι σαφές επί του παρόντος εάν σχεδιάζεται παρόμοια αλλαγή και για τη γυναικεία διοργάνωση. Η UEFA δεν έχει παράσχει καμία πληροφορία σχετικά με αυτό.
Αστέρες της μουσικής σκηνής στην τελετή έναρξης
Η εφημερίδα Daily Mail αποκαλύπτει ότι η διεξαγωγή του πρώτου αγώνα την Τρίτη αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής για την αύξηση της αξίας της διοργάνωσης και θα μπορούσε να φέρει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής σκηνής στην τελετή έναρξης, καθιστώντας την ένα πραγματικό γεγονός.
Με έδρα τη Νέα Υόρκη, η Relevent διενεργεί τη διαδικασία υποβολής προσφορών για την κοινοπραξία μεταξύ της UEFA και των συλλόγων της, UC3. Παράλληλα, θα αναζητήσει προσφορές για τις πέντε κορυφαίες αγορές της Ευρώπης – Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Η προθεσμία υποβολής προσφορών είναι η 18η Νοεμβρίου, και οι συμφωνίες αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι τα Χριστούγεννα.
Η UEFA στοχεύει στην αύξηση των εσόδων σε σχεδόν 5 δισεκατομμύρια ευρώ
Στόχος είναι η δημιουργία ετήσιων εσόδων από μέσα ενημέρωσης και διαφήμιση ύψους περίπου 4,96 δισεκατομμυρίων ευρώ, έναντι του σημερινού ποσού των 4,43 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τον Φεβρουάριο, η Relevent προσλήφθηκε για να γίνει ο παγκόσμιος συνεργάτης μάρκετινγκ και πωλήσεων για την UC3.
Αυτή η κίνηση σηματοδότησε το τέλος της 30ετούς σχέσης της UEFA με την TEAM Marketing, μια εταιρεία με έδρα την Ελβετία, η οποία βοήθησε το Champions League να γίνει μια παγκόσμια δύναμη.
«Η έναρξη αυτής της νέας διαδικασίας πωλήσεων σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εμπορική στρατηγική της UC3. Εισάγοντας μια πιο ευέλικτη και παγκόσμια προσέγγιση, στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ευρύτερο φάσμα συνεργατών και να διασφαλίσουμε ότι οι διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA θα συνεχίσουν να είναι πρωτοπόρες στην καινοτομία των αθλητικών μέσων», δήλωσε ο Γκάι Λορέν Επστάιν, συν-γενικός διευθυντής της UC3.