Παίκτες της Νότιγχαμ Φόρεστ
Η Νότιγχαμ Φόρεστ υποδέχτηκε την Ίπσουιτς για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Αγγλίας και ζορίστηκε αρκετά, όμως πήρε αυτό που ήθελε μέσω της «άσπρης βούλας».
Μετά το 1-1 στα 120 λεπτά, οι δύο ομάδες διασταύρωσαν τα ξίφη τους και στα πέναλτι, με την ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη να πανηγυρίζει την πρόκριση (5-4) για τα προημιτελικά του θεσμού.
Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι της αναμέτρησης, το πρώτο μέρος ήταν ισορροπημένο, με τους γηπεδούχους να έχουν την κατοχή και το σύνολο του Κίραν Μακένα να προσπαθεί να κάνει τη… ζημιά κυρίως μέσα από αντεπιθέσεις.

Η Ίπσουιτς είναι αυτή που βρήκε πρώτη το γκολ με τον Χιρστ στο 53ο λεπτό. Έπειτα από μία εκτέλεση κόρνερ, ο 26χρονος βρέθηκε σε καλή θέση μέσα στην περιοχή και με το κεφάλι άνοιξε το σκορ (0-1).
Στη συνέχεια οι «κόκκινοι» πίεσαν για την ισοφάριση και στο 68΄ η υπεροχή τους απέδωσε… καρπούς. Ο Γέιτς εκμεταλλεύτηκε μία καλοζυγισμένη σέντρα από τα δεξιά και με μία όμορφη κεφαλιά έφερε το ματς στα ίσα.
Το ματς οδηγήθηκε στην παράταση και το 1-1 παρέμεινε μέχρι το τελικό σφύριγμα, με αποτέλεσμα οι δύο ομάδες να λύσουν τις διαφορές τους στα πέναλτι.
Εκεί η Νότιγχαμ τα έβαλε όλα, η Ίπσουιτς και συγκεκριμένα ο Τέιλορ έχασε το τελευταίο (5-4), με αποτέλεσμα η ομάδα του να γνωρίσει έναν πικρό αποκλεισμό.
Στον επόμενο γύρο, η Νότιγχαμ θα αντιμετωπίσει την Μπράιτον.