Ο Ολυμπιακός βρίσκεται πλέον κοντά ώστε να «σπάσει» το φράγμα των 30.000.000 ευρώ ως μίνιμουμ εγγυημένα έσοδα από την UEFA, για τις αμιγώς αγωνιστικές του επιδόσεις
Με το 0-0 κόντρα στην Πάφο ξεκίνησε ο Ολυμπιακός τις φετινές του υποχρεώσεις στη League Phase του Champions League, κάτι που σημαίνει πως αυτή τη στιγμή μπορεί να υπολογίζει σε τουλάχιστον 28.765.000 ευρώ ως τα ελάχιστα χρήματα που θα λάβει από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία, για την αμιγώς αγωνιστική του παρουσία.
Οι «ερυθρόλευκοι» πριν την έναρξη των υποχρεώσεών τους στον όμιλο είχαν εξασφαλισμένα 28.065.000 ευρώ, ως μίνιμουμ «πριμ» από την UEFA για τις «καθαρά» αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.
Αυτά αντιστοιχούν στο bonus πρόκρισής τους στη League Phase που είναι ύψους 18.620.0000 ευρώ, σε εκείνο της κατάταξης εάν τερματίσουν στην τελευταία θέση που είναι η χειρότερη δυνατή (σ.σ. ανέρχεται στα 275.000 ευρώ) και στο Value Pillar που υπολογίζεται σε 9.170.000 ευρώ.
Πλέον σε αυτά τα χρήματα θα προστεθούν τα 700.000 ευρώ που αντιστοιχούν στην ισοπαλία με την Πάφο, ενώ αφορούν μόνο τις εντός των τεσσάρων γραμμών επιδόσεις του (σ.σ. δεν υπολογίζονται εκείνα από εισιτήρια, χορηγούς κτλ) και στη χειρότερη δυνατή εξέλιξη για εκείνον (σ.σ. να έρθει τελευταίος).
Τα φετινά «καθαρά» αγωνιστικά έσοδα στο Champions League από τη League Stage και έπειτα
Συμμετοχή: 18.620.000 ευρώ
Πριμ κατάταξης: 275.000 ευρώ Χ τη θέση που θα τερματίσει κάθε ομάδα με αντίστροφη μέτρηση από το 36 (π.χ. ο 1ος Χ36, ο 2ος Χ 35 κτλ)
Νίκη στη League Phase: 2.100.000 ευρώ
Ισοπαλία στη League Phase: 700.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 1-8: 2.000.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 9-16: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα Play Off: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στους «16»: 11.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα προημιτελικά: 12.500.000 ευρώ
Πρόκριση στα ημιτελικά: 15.000.000 ευρώ
Φιναλίστ: 18.500.000 ευρώ
Κατάκτηση τροπαίου: 6.500.000 ευρώ
Τι είναι το Value Pillar που εκτοξεύει κατά 9.000.000 ευρώ τα έσοδά του
Το Value Pillar της UEFA, το οποίο τέθηκε σε ισχύ από τον κύκλο 2024-2027, αποτελεί έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες για τη διανομή των εσόδων από τις διασυλλογικές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League).
Ουσιαστικά το Value Pillar αποτελεί μια νέα, ενιαία προσέγγιση που συνδυάζει δύο προηγούμενους ξεχωριστούς πυλώνες:
Το Market Pool (Αγοράς): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην αξία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κάθε χώρας. Δηλαδή, όσο μεγαλύτερη ήταν η αξία των τηλεοπτικών συμβολαίων για μια συγκεκριμένη χώρα, τόσο περισσότερα χρήματα έπαιρναν οι ομάδες της από αυτόν τον πυλώνα.
Τον Πυλώνα Συντελεστή (Coefficient): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην κατάταξη των συλλόγων με βάση τις επιδόσεις τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της UEFA κατά τα τελευταία 10 χρόνια.