Ο Ολυμπιακός κέρδισε στο Καζακστάν και ξέχωρα πως έμεινε στο «κόλπο» της πρόκρισης στα νοκ άουτ του Champions League, αύξησε περαιτέρω τα ελάχιστα εξασφαλισμένα του έσοδα από την UEFA
Την πρώτη του νίκη στη League Phase του Champions League πήρε σήμερα (9/12) ο Ολυμπιακός, καθώς επικράτησε 1-0 της Καϊράτ στο Καζακστάν και έτσι παρέμεινε στο «κόλπο» για πρόκριση στα νοκ άουτ της διοργάνωσης.
Παράλληλα αύξησε κατά 2.100.000 ευρώ τα μίνιμουμ εξασφαλισμένα έσοδά από την UEFA, καθώς με αυτά τα χρήματα πριμοδοτείται η νίκη στο τουρνουά.
Πλέον το σχετικό ποσό για τους «ερυθρόλευκους» που έγκεινται μόνο για τις αμιγώς αγωνιστικές του επιδόσεις ανέρχεται στα 31.565.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο νούμερο αντιστοιχεί στο bonus της πρόκρισής τους στη League Stage (18.620.0000 ευρώ), σε εκείνο της κατάταξης εάν τερματίσουν στην τελευταία θέση που είναι η χειρότερη δυνατή (275.000 ευρώ), στη νίκη επί της Καϊράτ (2.100.000) στις δύο ισοπαλίες τους με Πάφο και PSV (από 700.000 ευρώ έκαστη) και στο Value Pillar που ανέρχεται σε 9.170.000 ευρώ.
Την ίδια στιγμή προκύπτουν έσοδα και από άλλους τομείς, όπως π.χ. τα εισιτήρια, ενώ γίνεται εύκολα κατανοητό πως όσους περισσότερους πόντους συγκεντρώσουν και κυρίως εφόσον συνεχίσουν στα νοκ άουτ κάτι που δύναται να πράξουν, τόσο θα αυξάνονται και τα χρήματα που θα εισρεύσουν στο ταμείο τους.
Τα φετινά «καθαρά» αγωνιστικά έσοδα στο Champions League από τη League Stage και έπειτα
Συμμετοχή: 18.620.000 ευρώ
Πριμ κατάταξης: 275.000 ευρώ Χ τη θέση που θα τερματίσει κάθε ομάδα με αντίστροφη μέτρηση από το 36 (π.χ. ο 1ος Χ36, ο 2ος Χ 35 κτλ)
Νίκη στη League Phase: 2.100.000 ευρώ
Ισοπαλία στη League Phase: 700.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 1-8: 2.000.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 9-16: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα Play Off: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στους «16»: 11.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα προημιτελικά: 12.500.000 ευρώ
Πρόκριση στα ημιτελικά: 15.000.000 ευρώ
Φιναλίστ: 18.500.000 ευρώ
Κατάκτηση τροπαίου: 6.500.000 ευρώ
Τι είναι το Value Pillar που εκτοξεύει κατά 9.000.000 ευρώ τα έσοδά του
Το Value Pillar της UEFA, το οποίο τέθηκε σε ισχύ από τον κύκλο 2024-2027, αποτελεί έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες για τη διανομή των εσόδων από τις διασυλλογικές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League).
Ουσιαστικά το Value Pillar αποτελεί μια νέα, ενιαία προσέγγιση που συνδυάζει δύο προηγούμενους ξεχωριστούς πυλώνες:
Το Market Pool (Αγοράς): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην αξία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κάθε χώρας. Δηλαδή, όσο μεγαλύτερη ήταν η αξία των τηλεοπτικών συμβολαίων για μια συγκεκριμένη χώρα, τόσο περισσότερα χρήματα έπαιρναν οι ομάδες της από αυτόν τον πυλώνα.
Τον Πυλώνα Συντελεστή (Coefficient): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην κατάταξη των συλλόγων με βάση τις επιδόσεις τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της UEFA κατά τα τελευταία 10 χρόνια.