Όταν ο Ταρέμι δεν μπήκε ποτέ στο αεροπλάνο για τη… Νέα Σμύρνη

Mεχντί Ταρέμι

Όταν ο Ταρέμι δεν μπήκε ποτέ στο αεροπλάνο για τη… Νέα Σμύρνη

Γιώργος Μπιτσικώκος • 16:12 - 28.08.2025 / Ανανεώθηκε: 16:21 - 28.08.2025

Το Sportal.gr θυμάται το καλοκαίρι του 2017, όταν και ο Πανιώνιος βρέθηκε κοντά στην απόκτηση του Ταρέμι.

Καλοκαίρι του 2017. Ο Πανιώνιος έχει μόλις τελειώσει μια ονειρική για τον ίδιο χρονιά και για δεύτερη συνεχόμενη διοργάνωση έχει καταλάβει την 5η θέση του πρωταθλήματος. Ένα χρόνο νωρίτερα, οι Νεοσμυρνιώτες είχαν εξασφαλίσει και πάλι την ευρωπαϊκή έξοδο, αλλά λόγω προσφυγής του ΠΑΣ Γιάννινα στην ΕΠΟ, δεν μπόρεσαν να αγωνιστούν στο Europa League και τη θέση τους πήρε η ομάδα της Ηπείρου.

Το καλοκαίρι του 2017 όμως ήταν διαφορετικό. Η διοίκηση της ομάδας είχε τακτοποιήσει τα οικονομικά και ο φάκελος που κατατέθηκε στην ΕΠΟ ήταν άψογος. Ο Πανιώνιος είχε ολοκληρώσει μια από τις καλύτερες χρονιές της ιστορίας του, όταν με προπονητή τον Βλάνταν Μιλόγεβιτς, στο μεγαλύτερο μέρος του πρωταθλήματος είχε εγκατασταθεί στην 2η θέση.

Στην ιστορία έχει μείνει και το «διπλό» στο «Γ. Καραϊσκάκης», με το γκολ του Γιώργου Μασούρα που τότε τον είχε φέρει στο -7 από την πρώτη θέση της βαθμολογίας και όπου η υποδοχή που έγινε στην ομάδα όταν έφτασε η αποστολή στη Νέα Σμύρνη, θύμισε φιέστα για την κατάκτηση πρωταθλήματος.

Ντι Μάρτζιο: «Οι διαπραγματεύσεις Παναθηναϊκού – Ταρέμι μπορούν να αρχίσουν άμεσα»
STOIXIMAN SUPER LEAGUE

01:11 - 27.08.2025

Ντι Μάρτζιο: «Οι διαπραγματεύσεις Παναθηναϊκού – Ταρέμι μπορούν να αρχίσουν άμεσα»

Ένα μεγάλο όνομα προέκυψε από την Ιταλία, για την πιθανή αντικατάσταση του Φώτη Ιωαννίδη στην περίπτωση που πουληθεί στην Ίντερ. Ο λόγος για τον Ιρανό επιθετικό Μεχντί Ταρέμι της Ίντερ. Τι αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ και ο πολύς transfer expert Τζιανλούκα Ντι Μάρτζιο.

Το καλοκαίρι λοιπόν και εν μέσω των προετοιμασιών για την αναβάθμιση του γηπέδου της Νέας Σμύρνης προκειμένου αυτό να μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες των ευρωπαϊκών κυπέλλων, έτρεχε παράλληλα και ο μεταγραφικός σχεδιασμός της ομάδας.

Η απόκτηση ενός σέντερ φορ, ήταν αποφασισμένη, προκειμένου να ενισχυθεί το ρόστερ που είχε παραλάβει πλέον ο Μιχάλης Γρηγορίου και γίνονταν η αναζήτηση για τον «εκλεκτό». Στον Πανιώνιο υπήρχε ο Σοτζέι Μασούντ και ο Εσχάν Χατζισαφί, οι δύο Ιρανοί ποδοσφαιριστές που είχαν έρθει από την προηγούμενη χρονιά. Ο Πανιώνιος άλλωστε ήταν αυτός που είχε ανοίξει την πόρτα στην αγορά του Ιράν, με την απόκτηση του Καρίμ Ανσαριφάρντ, ο οποίος στο μεταξύ είχε αποχωρήσει τον Γενάρη για τον Ολυμπιακό.

Η διοίκηση του Πανιωνίου λοιπόν, ρώτησε τον Μασούντ, αλλά και τον Καρίμ αν υπήρχε παίκτης που θα μπορούσε να δώσει λύση στο θέμα του σέντερ φορ και οι δύο, με ένα στόμα ουσιαστικά, πρότειναν αμέσως τον Μεχντί Ταρέμι.

Συμπαίκτης τους στην εθνική και μάλιστα τον είχαν αναγορεύσει στον «διάδοχο» του Ανσαριφάρντ (κάτι που φυσικά επιβεβαιώθηκε στην πορεία του χρόνου και μάλιστα με καλύτερα στατιστικά από τον Καρίμ) και έτσι έγινε το πρώτο τηλεφώνα προς τον παίκτη.

Ο Ταρέμι δεν χρειάστηκε πολύ χρόνο για να πειστεί. Όταν στην άλλη άκρη της γραμμής, ακούς τον εμβληματικό αρχηγό της εθνικής σου ομάδας, αλλά και τον επιθετικό που είχες ως «είδωλο» να σε προσκαλούν να παίξεις μαζί τους, τότε δεν θέλει και πολύ για να πεις το «ναι».

Η διοίκηση του Πανιωνίου, όχι μόνο συμφώνησε στα οικονομικά με τον παίκτη, αλλά και με την Περσέπολις που ήταν η ομάδα του, αλλά προχώρησε τόσο στην αποστολή του αεροπορικού εισιτηρίου, αλλά και στην αποστολή φωτογραφιών με σπίτια, προκειμένου να διαλέξει ο Ταρέμι αυτό που του αρέσει για να μείνει.

Όλα ήταν έτοιμα και το ταξίδι για τις υπογραφές στην Ελλάδα προγραμματίστηκε με άκρα μυστικότητα, προκειμένου να γίνει η ηχηρή μεταγραφή που θα σκόρπιζε ενθουσιασμό στον κόσμο. Την τελευταία στιγμή όμως, η Περσέπολις σχεδόν διπλασίασε τις απαιτήσεις της για τον παίκτη (από 200.000 ευρώ ζήτησε 350.000) και η διοίκηση του Πανιωνίου να αναγκαστεί να κάνει «πίσω» και ο Ταρέμι να μην μπει ποτέ στο αεροπλάνο για την Ελλάδα.

Τελικά βρήκε μετά από ένα χρόνο «στέγη» στην Ρίο Αβε και μετά από μια εκπληκτική χρονιά, έκανε μεταγραφή 10 εκατομμυρίων στην Πόρτο. Τα υπόλοιπα είναι… ιστορία!