Τα μαντάτα από το μέτωπο των τραυματιών στον Ολυμπιακό

Ο Τσικίνιο - Φωτ. IMAGO

Τα μαντάτα από το μέτωπο των τραυματιών στον Ολυμπιακό

Αλέξης Βιρβίλης 15:00 - 28.11.2025

Οι Λορέντσο Πιρόλα και Τσικίνιο δύσκολα θα παίξουν με τον Παναιτωλικό. Καλύτερα ένιωθαν οι Ντάνιελ Ποντένσε και Ντάνι Γκαρθία, αλλά δεν αποκλείεται να μην παίξουν στο Αγρίνιο.

Το Champions League προκαλεί σωματικές φθορές. Με την Άρσεναλ τραυματίστηκε ο Παναγιώτης Ρέτσος. Με την Μπαρτσελόνα αποχώρησε ο Τσικίνιο περίπου στο ίδιο λεπτό που αποχώρησε με την Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Ντάνι Γκαρθία είχε αποχωρήσει τραυματίας στο ματς με την Αϊντχόφεν. Στο τελευταίο ματς με τη Ρεάλ βγήκαν με αναγκαστικές αλλαγές οι Λορέντσο Πιρόλα, Ντάνι Γκαρθία, Τσικίνιο και Ντάνιελ Ποντένσε.

Ξαφνικά λοιπόν προέκυψαν ερωτηματικά σχετικά με το κατά πόσο είναι σοβαρές οι μυικές ενοχλήσεις των τεσσάρων και πόσο μεγάλο ή μικρό θα είναι το διάστημα της απουσίας τους.

Η πρώτη εικόνα που υπάρχει και για τους τέσσερις είναι ότι δεν προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία τα προβλήματα που πήραν ως... σουβενίρ από τη μάχη κόντρα στη Ρεάλ. Ειδικά οι Ποντένσε και Γκαρθία φαίνεται ότι κατάλαβαν νωρίς ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά και βγήκαν εγκαίρως.

Οι Πιρόλα και Τσικίνιο φαίνεται επίσης ότι πρόλαβαν έναν σοβαρό τραυματισμού, αλλά επειδή πρόκειται για μυικούς, θα πρέπει να περιμένουμε τις προσεχείς ώρες και ίσως να χρειαστεί να περιμένουμε έως το Σάββατο (29/11), προκειμένου να έχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα για το μέγεθος των προβλημάτων.

Σε πρώτη φάση πάντως φαίνεται ότι οι Πιρόλα και Τσικίνιο δύσκολα θα είναι παρόντες στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο την Κυριακή (30/11, 17.00). Για τους Ποντένσε και Γκαρθία επίσης είναι δύσκολο, αλλά φρόνιμο είναι να περιμένουμε την τελευταία προπόνηση.

Επιπλέον, θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι μετά το τέλος του αγώνα με τη Ρεάλ, υπήρχαν κι άλλοι ποδοσφαιριστές που παραπονέθηκαν για ενοχλήσεις και θα τους δει ο Μεντιλίμπαρ το Σάββατο (29/11), έτσι ώστε να δει σε ποιους μπορεί να στηριχθεί για την πολύ επικίνδυνη έξοδο στο Αγρίνιο κόντρα στην ομάδα του Γιάννη Αναστασίου.