Ο Παναθηναϊκός βγήκε πρώτος στα marketing awards της EuroLeague
Oshee

Ο Παναθηναϊκός βγήκε πρώτος στα marketing awards της EuroLeague

Oshee
Απόστολος Μαυράκης 18:06 - 03.07.2025 / Ανανεώθηκε: 18:41 - 03.07.2025

Το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ για την περασμένη σεζόν της EuroLeague πήρε ο Παναθηναϊκός, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η λίγκα.

Τα τελευταία δύο χρόνια ο Παναθηναϊκός έχει... πατήσει το γκάζι σε όλους τους τομείς, προσπαθώντας να χτίσει έναν οργανισμό που αποπνέει υγεία σε κάθε τομέα του. Η προσπάθεια αυτή αναγνωρίστηκε από την ίδια τη EuroLeague, η οποία βράβευσε τους πράσινους με το Gold Award στα Devotion Marketing Awards 2024-2025.

Πέραν των αγωνιστικών, όπου για δύο συναπτές σεζόν ο Παναθηναϊκός έχει επιστρέψει στο υψηλότερο επίπεδο και αποτελεί σταθερά ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, το τριφύλλι επιβραβεύεται και για τη δουλειά που έχει πέσει και στα υπόλοιπα κομμάτια του συλλόγου. Από κάτω του, το Silver Award κέρδισε η Ζαλγκίρις, ενώ τρίτη με το Bronze Awards βγήκε η Φενέρμπαχτσε.

Μπες ΕΔΩ και βρες όλα τα video της EuroLeague!

Πιο συγκεκριμένα, οι πράσινοι βραβεύτηκαν με αυτήν την διάκριση λόγω του 6ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο Καλλιμάρμαρο τον περασμένη Σεπτέμβρη, που αποτέλεσε πόλο έλξης για τεράστιο αριθμό ατόμων και είχε διεθνή απήχηση.