Ο Παναγιώτης Ραμαντάνης γράφει για την ήττα του Ολυμπιακού στο Βελιγράδι, την πολύ κακή αντιμετώπιση στο τέταρτο δεκάλεπτο, αλλά και την υπερπροσπάθεια του Βεζένκοφ.
Τα ματς στη Euroleague είναι κάτι παραπάνω από απαιτητικά και αν χάσεις τη συγκέντρωσή σου, τότε ο αντίπαλος σε τιμωρεί. Κάτι τέτοιο έγινε στο Βελιγράδι και ουσιαστικά με το μπλακ άουτ που έπαθε ο Ολυμπιακός στο τέταρτο δεκάλεπτο την «πλήρωσε» κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα για τη 13η αγωνιστική της διοργάνωσης.
Στα μισά του τρίτου δεκαλέπτου, ο Ολυμπιακός είχε βρει διψήφια διαφορά στο ματς, ενώ στο τέλος της ίδιας περιόδου, ήταν στο +6. Στις αρχές του τελευταίου δεκαλέπτου, ο Ερυθρός Αστέρας «έτρεξε» ένα σερί 13-0. Με δύο τρίποντα είχε μειώσει η ελληνική ομάδα στον πόντο, όμως η εικόνα δεν ήταν καθόλου θετική, με αποτέλεσμα το σκορ στο φινάλε, να μην είναι υπέρ των Πειραιωτών.
Καθόλου καθαρό μυαλό, κακές άμυνες και βιαστικές αποφάσεις στην επίθεση. Η τέταρτη περίοδος πρέπει να αποτελέσει ένα μάθημα για τον Ολυμπιακό, καθώς η συνολική εικόνα του στο ματς δεν ήταν κακή, αλλά το φινάλε, άφησε άσχημη γεύση.
Ο Σάσα Βεζένκοφ ήταν συγκλονιστικός με 29 πόντους (5/6 βολές, 6/7 δίποντα, 4/8 τρίποντα) και 8 ριμπάουντ σε 34 λεπτά, ωστόσο αυτό δεν έφτανε. Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική εκτός έδρας ήττα για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα. Μετά από ένα κακό ματς στο Μιλάνο κόντρα στην Αρμάνι, ήρθε ένα αγνώριστο τέταρτο δεκάλεπτο. Και γράφω αγνώριστο, γιατί αυτή η εικόνα δεν αντικατοπτρίζει την ποιότητα των «ερυθρόλευκων».
Η άμυνα είναι το α και το ω στον τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού. Αυτό φαίνεται και από τις ήττες που έχει κάνει, αλλά και από ορισμένες νίκες. Τα 17 λάθη σε 20 ασίστ, είναι νούμερο που δεν είναι αποδεκτό σε τέτοιο επίπεδο και όταν έχεις θέσει υψηλά τον πήχη.
ΥΓ1: Σίγουρα χρειάζεται ενίσχυση στη θέση του point guard. Ο Τόμας Ουόκαπ δεν μπορεί να τραβήξει το κουπί μόνος του.
ΥΓ2: Δεύτερο διαδοχικό ματς που ο Εβάν Φουρνιέ είχε θετικό πρόσωπο (13 πόντοι, 2 ριμπάουντ, 1 κλέψιμο, 1 λάθος). Ο Ολυμπιακός τον χρειάζεται και σίγουρα είναι θετικό ότι ανεβαίνει αγωνιστικά.