ΗΕλένη Παπασταματοπούλου και ο Άρης Ψάρρας χάρισαν ακόμη δύο μετάλλια στην Ελλάδα, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τάε κβο ντο.
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google
Η Ελένη Παπασταματοπούλου «ασημένια» στο Μόναχο
Η «γαλανόλευκη» συνεχίζει την εκπληκτική πορεία της στο Μόναχο, καθώς μετά τις τελευταίες επιτυχίες έφτασε τα επτά μετάλλια στην μεγάλη ευρωπαϊκή διοργάνωση της χρονιάς. Η Ελένη Παπασταματοπούλου ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, καθώς μετά την νίκη στα ημιτελικά επί της Σέρβας Μπάσιτς, ηττήθηκε στον τελικό με 2-1 από την Ντρισντέιλ.
Ο Άρης Ψάρρος «χάλκινος» στο Μόναχο
Ο Άρης Ψάρρος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, ξεδιπλώνοντας το πλούσιο ταλέντο του. Στον ημιτελικό γνώρισε ήττα από τον Ισπανό, Αχένιο αλλά κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.