Αισιόδοξος ο Βολφ ενόψει 2024

Τότο Βολφ

i

©Mercedes

Αισιόδοξος ο Βολφ ενόψει 2024

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ είναι αισιόδοξος για το ανασχεδιασμένο δάπεδο της W14 που εισήγαγε η ομάδα στον αγώνα του Όστιν και εντάσσεται στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού του μονοθεσίου της νέας σεζόν.

Έχοντας κερδίσει ρεκόρ οκτώ τίτλους κατασκευαστών από την αρχή της υβριδικής εποχής V6 της Formula 1 το 2014, η Mercedes έχει περιοριστεί σε μία μόνο νίκη γκραν πρι (το 2022 ο Τζορτζ Ράσελ στη Βραζιλία) από τότε που άλλαξαν οι κανονισμοί. 

Η Mercedes μπήκε το 2023 με στόχο να επιστρέψει στη διεκδίκηση του τίτλου, αλλά αναγκάστηκε να επανασχεδιάσει το μονοθέσιό της W14 μετά από ένα κάκιστο ξεκίνημα στην αρχή της σεζόν στο Μπαχρέιν και έχει σημειώσει μόνο περιορισμένη πρόοδο από τότε που έφτασε στο Μονακό ένα βαριά αναθεωρημένο πλαίσιο με πιο συμβατική διάταξη sidepod στα τέλη Μαΐου.

Παρά την περιορισμένη βελτίωσή της κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, η Mercedes παραμένει αισιόδοξη ότι θα αμφισβητήσει την κυρίαρχη ομάδα της Red Bull του Μαξ Φερστάπεν το επόμενο έτος με περισσότερες αλλαγές που υπόσχονται. 

Ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ εμφανίζεται αισιόδοξος για το 2024, μετά τη 2η θέση του Λιούις Χάμιλτον στα δύο τελευταία γκραν πρι, όπου βρέθηκε πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2023, Μαξ Φερστάπεν. 

©Mercedes/ Λιούις Χάμιλτον

«Μας δίνει αισιοδοξία για το 2024, ναι, αυτή είναι η κατεύθυνση που ακολουθούμε και τώρα πρέπει απλώς να αρχίσουμε να εξελίσσουμε την ταχύτητά του για τη νέα χρονιά. Είμαι χαρούμενος για πολλούς λόγους. Η οδήγηση του Λιούις ήταν εκπληκτική. 

Formula 1, Βραζιλία: Όλο το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου (vids)
FORMULA 1

10:30 - 02.11.2023

Formula 1, Βραζιλία: Όλο το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου (vids)

Ο εικοστός αγώνας της Formula 1 του 2023 διεξάγεται στη Βραζιλία και στη πίστα του Ιντερλάγκος το προσεχές τριήμερο (3-5/11). Αναλυτικά το πρόγραμμα των δοκιμών, του Qualifying, του sprint race και του αγώνα της Κυριακής.

Δεν ήμασταν σίγουροι αν τα ελαστικά (σ.σ.: το σετ της μέσης γόμας μετά την επανεκκίνηση στο Μεξικό) θα άντεχαν μέχρι τέλους, αλλά ο τελευταίος γύρος ήταν και ο ταχύτερος. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αν βελτιώσουμε τις κατατακτήριες μπορούμε να βρεθούμε στην κορυφή ξανά», πρόσθεσε ο Βολφ.