Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε απόλυτα στο GP των ΗΠΑ, κατακτώντας εμφατικά την πέμπτη φετινή του νίκη, ενώ η McLaren είδε τη βαθμολογική της διαφορά να μειώνεται, με τους Λάμντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι να τερματίζουν στη 2η και 5η θέση αντίστοιχα.
Με μια κυριαρχική εμφάνιση στην πίστα του Όστιν του Τέξας, ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε νικητής στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, κατακτώντας την πέμπτη του φετινή νίκη στη Formula 1.
Αυτός ο θρίαμβος αυξάνει την πίεση στη McLaren, καθώς ο Ολλανδός πιλότος αναδεικνύεται σε έναν υποψήφιο της τελευταίας στιγμής για τη μάχη του τίτλου.
Ο Λάντο Νόρις κατάφερε με μια προσπέραση προς το τέλος του αγώνα να περάσει τον Σαρλ Λεκλέρ και να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, ενώ η Ferrari πρόσθεσε ένα ακόμη τρόπαιο στη συλλογή της με την τρίτη θέση του Μονεγάσκου.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Όσκαρ Πιάστρι, περιορίστηκε στην πέμπτη θέση και πλέον διατηρεί προβάδισμα μόλις 14 βαθμών έναντι του Νόρις, με πέντε αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν. Ο Φερστάπεν, από την πλευρά του, μείωσε τη διαφορά του από την κορυφή στους 40 βαθμούς.
Στην εκκίνηση, ο Φερστάπεν δεν απειλήθηκε και κράτησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Ο Λεκλέρ, έχοντας επιλέξει τη μαλακή γόμα ελαστικών σε αντίθεση με τους γύρω του που είχαν τη μέση, προσπέρασε τον Νόρις για τη δεύτερη θέση.
Η κατάταξη παρέμεινε σχετικά αμετάβλητη στους πρώτους γύρους, με την κυριότερη δράση να προέρχεται από τον Νόρις, ο οποίος πίεζε τον Λεκλέρ για τη δεύτερη θέση. Στον έβδομο γύρο, ενεργοποιήθηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας μετά από επαφή μεταξύ του Κάρλος Σάινθ και του Κίμι Αντονέλι, η οποία οδήγησε τον πρώτο σε εγκατάλειψη.
Μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Νόρις ακολούθησε για αρκετούς γύρους τον Λεκλέρ, καταφέρνοντας τελικά να τον προσπεράσει και να ανακτήσει τη δεύτερη θέση στον 21ο γύρο. Στον αμέσως επόμενο γύρο, ο Λεκλέρ μπήκε στα pits μετά από μια σύντομη μάχη με τον ομόσταυλό του, Λιούις Χάμιλτον, αλλάζοντας σε ένα σετ μέσης γόμας.
Οκτώ γύρους αργότερα, ο Πιάστρι έκανε τη δική του στάση για να αποφύγει το undercut από τον Τζορτζ Ράσελ, με τον Χάμιλτον να τον ακολουθεί στα pits στον επόμενο γύρο. Έναν γύρο μετά, ο Νόρις άλλαξε στη μαλακή γόμα και βρέθηκε ξανά πίσω από τον Λεκλέρ, πριν ο πρωτοπόρος Φερστάπεν μπει για τη δική του αλλαγή στον 33ο γύρο.
Στους τελευταίους γύρους, ο Νόρις εξαπέλυσε νέα επίθεση στον Λεκλέρ, πραγματοποιώντας μια εντυπωσιακή κίνηση στην πρώτη στροφή του 51ου γύρου. Αν και ο Μονεγάσκος ανέκτησε προσωρινά τη θέση στην έξοδο της στροφής, ο Νόρις κατάφερε αργότερα μέσα στον ίδιο γύρο να εδραιώσει τη δεύτερη θέση.
Μπροστά, όμως, ο Φερστάπεν ήταν απόλυτος κυρίαρχος, οδηγώντας προς την τρίτη του νίκη στους τέσσερις τελευταίους αγώνες. Ο Νόρις τερμάτισε δεύτερος, μειώνοντας τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Πιάστρι, ενώ ο Λεκλέρ χάρισε στη Ferrari το πρώτο της βάθρο μετά το Βέλγιο.
Ο Πιάστρι κατετάγη πέμπτος, ολοκληρώνοντας ένα απογοητευτικό τριήμερο, πίσω από τη δεύτερη Ferrari του Λιούις Χάμιλτον. Ο Ράσελ είδε την καρό σημαία στην έκτη θέση, μπροστά από τον Γιούκι Τσουνόντα. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ήταν όγδοος, σκοράροντας τους πρώτους του βαθμούς μετά το βάθρο του στο Σίλβερστον.
Ο Όλιβερ Μπέρμαν κατέλαβε την ένατη θέση, παρά ένα τετ-α-κε που είχε κατά τη διάρκεια της μάχης του με τον Τσουνόντα. Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό, τερματίζοντας δέκατος.
Επόμενος σταθμός στο καλεντάρι της Formula 1 είναι το GP του Μεξικό, με τον αγώνα να διεξάγεται το τριήμερο 24-26 Οκτωβρίου.