Αποκαλύφθηκε ένα από τα μεγάλα μυστικά της Ferrari για το 2026

Λιούις Χάμιλτον

i

©Imago

Αποκαλύφθηκε ένα από τα μεγάλα μυστικά της Ferrari για το 2026

Στο φως της δημοσιότητας βγήκε ένα από τα μεγάλα μυστικά της Ferrari ενόψει του 2026

Η Ferrari έχει μια σοβαρή ευκαιρία να διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα κίνησης στη Formula 1 για τη σεζόν του 2026, όταν θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Αυτοί θα απαιτήσουν μια σοβαρή αύξηση της ισχύος που προέρχεται από το υβριδικό στοιχείο του συστήματος κίνησης - η οποία θα εξισώνεται με αυτήν που θα αποδίδει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αυτό με τη σειρά του απαιτεί περαιτέρω βελτιώσεις στην απόδοση των V6 κινητήρων 1,6 λίτρων, οι οποίοι θεωρείται ότι δεν έχουν μεγάλο δυναμικό ανάπτυξης.

Ωστόσο, αυτόν τον μήνα διέρρευσαν στον ιταλικό Τύπο πληροφορίες για το νέο «επαναστατικό» σύστημα εισαγωγής της Ferrari, το οποίο θεωρείται «άκρως απόρρητο» και αποτελεί μέρος της νέας κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, κατασκευασμένης από ένα καινοτόμο κράμα ελαφρών μετάλλων.

Αυτή η λύση έρχεται να αντικαταστήσει μια άλλη τολμηρή ιδέα για την κυλινδροκεφαλή, αλλά κατασκευασμένη από χάλυβα, έργο του Βολφ Ζίμερμαν, η οποία απορρίφθηκε λόγω ανησυχιών ότι δεν θα ήταν αρκετά ανθεκτική και αξιόπιστη. Ο Ζίμερμαν θα αποχωρήσει από το Μαρανέλο στο τέλος του έτους, με την καριέρα του να αναμένεται να συνεχιστεί στην Audi.

Πιθανότατα, μετά από αυτόν θα αποχωρήσει και το δεξί του χέρι, Λαρς Σμιτ, πράγμα που θα σημαίνει ότι ο τεχνικός διευθυντής που είναι υπεύθυνος για το σύστημα κίνησης, Ενρίκο Γκουαλτιέρι, θα αναλάβει τη χειροκίνητη διαχείριση του τμήματος που αναπτύσσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με την ιταλική έκδοση του motorsport.com, λόγω του χαμένου χρόνου στην επιλογή της νέας κυλινδροκεφαλής, η Ferrari βρίσκεται σε θέση κυνηγού των πρωτοπόρων στη δημιουργία και ανάπτυξη των νέων συστημάτων κίνησης, Mercedes και Honda, αλλά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

Τον Απρίλιο εμφανίστηκαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες ότι όλοι οι προμηθευτές συστημάτων κίνησης στη Formula 1, εκτός της Mercedes, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με τους νέους κινητήρες και τα υβριδικά τους συστήματα για την επόμενη χρονιά. Τότε εμφανίστηκαν εικασίες ότι δύο από τις εταιρείες «έχουν μείνει σοβαρά πίσω» και υποτίθεται ότι το πιο προβληματικό είναι το έργο της Red Bull, όπου παλεύουν με σοβαρά προβλήματα στον βενζινοκινητήρα.

Tags: