Ο Τζορτζ Ράσελ εξέφρασε την απογοήτευσή του για την τρέχουσα κατάσταση στη Formula 1, τονίζοντας πως οι αγώνες έχουν γίνει προβλέψιμοι και οι «μάχες» σώμα με σώμα αποτελούν πλέον σπάνιο φαινόμενο.
Ο Τζορτζ Ράσελ εξέφρασε την άποψή του ότι οι εκκινήσεις είναι πλέον καθοριστικές για την εξέλιξη των αγώνων της Formula 1, καθώς οι προσπεράσεις στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έχουν γίνει σχεδόν αδύνατες.
Το σχόλιο του Βρετανού έρχεται στον απόηχο του GP των ΗΠΑ, όπου τερμάτισε στην έκτη θέση. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Formula 1 έχει μετατραπεί σε ένα άθλημα όπου η μεγάλη μάχη δίνεται μέχρι την πρώτη στροφή, κυρίως λόγω της ισορροπίας δυνάμεων μεταξύ των κορυφαίων μονοθεσίων και της έλλειψης φθοράς στα ελαστικά της Pirelli.
)
22:08 - 22.10.2025
Ο Λεκλέρ εξήγησε την επιθετική του στρατηγική στο Όστιν
Ο Σαρλ Λεκλέρ έδωσε περισσότερες εξηγήσεις για την στρατηγική που επέλεξε στο GP των ΗΠΑ.
«Αυτή τη στιγμή, στη Formula 1 είναι απλώς ένας αγώνας μέχρι την πρώτη στροφή. Δεν υπάρχει φθορά στα ελαστικά, και η διαφορά ανάμεσα στο ταχύτερο και το πιο αργό μονοθέσιο μέσα στην πρώτη εξάδα είναι μόλις τρία δέκατα. Συνήθως χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο διαφοράς για να μπορέσεις να προσπεράσεις. Αν έβγαινα από την πρώτη στροφή τρίτος, θα ήμουν στο βάθρο στον αγώνα. Αντί γι’ αυτό, βγήκα έκτος και εκεί τερμάτισα», δήλωσε ο Ράσελ στο Sky Sports.
Στη συνέχεια ο Βρετανός απέδωσε το κύριο πρόβλημα στην έλλειψη φθοράς των ελαστικών, η οποία εξαλείφει τις διαφορές στον ρυθμό μεταξύ των οδηγών και, κατά συνέπεια, τις ευκαιρίες για προσπέραση.
«Όταν δεν υπάρχει φθορά, δεν υπάρχει και διαφορά απόδοσης στα ελαστικά. Σε κάθε πίστα, χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο διαφορά ρυθμού για να κάνεις μια προσπέραση. Γι' αυτό δεν βλέπουμε σχεδόν καθόλου μάχες. Δεν μπορώ καν να θυμηθώ τον τελευταίο αγώνα που είχαμε στρατηγική δύο pit-stop», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, ο Ράσελ θέλησε να υπερασπιστεί την Pirelli, αναγνωρίζοντας τη δυσκολία του έργου της: «Η Pirelli δέχεται κριτική ό,τι κι αν κάνει. Όταν έχουμε μεγάλη φθορά, παραπονιόμαστε ότι δεν μπορούμε να πιέσουμε και οι αγώνες δεν είναι “αληθινοί”. Όταν δεν υπάρχει φθορά, λέμε ότι είναι βαρετοί. Είναι αδύνατο να τους ικανοποιήσουν όλους. Το ιδανικό θα ήταν ένα ελαστικό που σου επιτρέπει να πιέζεις στο όριο, αλλά να μην αντέχει για όλο τον αγώνα. Το τέλειο σενάριο θα ήταν: η μαλακή γόμα να κρατά 12 γύρους, η μεσαία 15 και η σκληρή 20, και μετά να καταρρέουν. Βέβαια, αυτό είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Η Pirelli έχει δημιουργήσει ένα εξαιρετικά ανθεκτικό ελαστικό, ίσως το καλύτερο που είχαμε ποτέ, αλλά αυτή η ανθεκτικότητα κάνει τους αγώνες λιγότερο συναρπαστικούς».