Η καθυστέρηση άνω της μίας ώρας στην έναρξη του GP του Βελγίου, δημιούργησε διχογνωμία ανάμεσα στους οδηγούς της Formula 1.
Η καθυστέρηση άνω της μίας ώρας στην έναρξη του γκραν πρι του Βελγίου, δίχασε τους οδηγούς της Formula 1. Κάποιοι πίστευαν ότι ο αγώνας έπρεπε να ξεκινήσει στην ώρα του παρά τη βροχή, ενώ άλλοι υποστήριξαν την απόφαση του διευθυντή αγώνα.
Τελικά, οι Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον άσκησαν κριτική στους διοργανωτές, υποστηρίζοντας ότι χάθηκε ένας «κλασικός αγώνας σε βρεγμένη πίστα». Ο πρώτος μάλιστα ανέφερε ότι αν οι οδηγοί είχαν πρόβλημα με την ορατότητα, μπορούσαν πάντα να μειώσουν ταχύτητα.
)
11:52 - 29.07.2025
Επιβεβαιώνεται από τη Red Bull η παραμονή του Φερστάπεν το 2026
Ο Μαξ Φερστάπεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τη Red Bull και το 2026, σύμφωνα με δηλώσεις του συμβούλου της ομάδας, Χέλμουτ Μάρκο, στην ιστοσελίδα Sport.de.
Από την άλλη πλευρά, οι Κάρλος Σάινθ και Τζορτζ Ράσελ εξέφρασαν αντίθετη άποψη. Ο Βρετανός χαρακτήρισε «ανόητες» τις υποθέσεις για μείωση ταχύτητας, ενώ ο πρώτος συμπλήρωσε ότι ο διευθυντής αγώνα, Ρούι Μάρκες, αξίζει σεβασμό για τις «δύσκολες αποφάσεις» που έπρεπε να λάβει.
Πώς όμως κατανεμήθηκαν οι απόψεις των οδηγών για τη καθυστέρηση στο γκραν πρι του Βελγίου; Την απόφαση του Μάρκες υποστήριξαν οι Φερνάντο Αλόνσο, Γκάμπριελ Μπορτολέτο, Πιερ Γκασλί, Λίαμ Λόσον, Εστεμπάν Οκόν, Όσκαρ Πιάστρι και Γιούκι Τσουνόντα.
Λίγο πιο επιφυλακτικοί εμφανίστηκαν άλλοι οδηγοί, οι οποίοι εξήγησαν ότι η καθυστέρηση ήταν υπερβολικά μεγάλη, αλλά δεν αποτελεί σοβαρό πρόβλημα. Σε αυτή την ομάδα ανήκουν οι Ίσακ Χατζάρ, Λιούις Χάμιλτον (με αρκετές επιφυλάξεις), Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.
Τέλος, υπήρξαν και οι οδηγοί που θεώρησαν ότι ο αγώνας καθυστέρησε υπερβολικά και θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει νωρίτερα, ακόμα και με πιο βρεγμένη πίστα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι Άλεξ Άλμπον και Μαξ Φερστάπεν.