Η παράδοση είναι με το μέρος του Όσκαρ Πιάστρι, προκειμένου να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 για το 2025.
Από το 2010 και μετά, σε πολύ λίγες περιπτώσεις ο οδηγός που βρισκόταν στην κορυφή της βαθμολογίας κατά την έναρξη της καλοκαιρινής διακοπής στη Formula 1 δεν κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στο τέλος της σεζόν.
Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο μόνος που έχει καταφέρει δύο φορές να ανατρέψει την κατάσταση. Το 2010, ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν επικεφαλής πριν τη διακοπή, αλλά με την έναρξη των εσωτερικών προβλημάτων στη Red Bull, ο Φέτελ κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο. Το 2012, ο Γερμανός κατάφερε να καλύψει τη διαφορά από τον Φερνάντο Αλόνσο, που ηγούνταν με τη Ferrari.
)
13:40 - 10.08.2025
Ο Στρολ ζητά από τη Formula 1 λύση για τις βροχερές συνθήκες
Ο Λανς Στρολ έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα στους ιθύνοντες της Formula 1 για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σπορ σε συνθήκες βροχής.
Το 2014, ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν πρώτος το καλοκαίρι, αλλά ο Λιούις Χάμιλτον, teammate του στη Mercedes, πήρε τελικά το πρωτάθλημα. Το 2016, ο Χάμιλτον προηγούνταν στα μέσα της σεζόν, αλλά ο Γερμανός ήταν αυτός που πανηγύρισε στο τέλος.
Το 2017, ο Φέτελ με τη Ferrari ήταν επικεφαλής κατά τη καλοκαιρινή διακοπή, αλλά ο Χάμιλτον αναδείχθηκε πρωταθλητής.
Το 2021, η σεζόν ολοκληρώθηκε με δραματικό τρόπο, με τη μάχη στον τελευταίο γύρο στο Άμπου Ντάμπι. Ο Χάμιλτον ήταν πρώτος πριν τη διακοπή, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τον τίτλο. Στις υπόλοιπες σεζόν, ο τίτλος πήγε στο φαβορί: στον Φέτελ το 2011 και το 2013, στον Χάμιλτον το 2015, καθώς και το 2018, 2019 και 2020. Από το 2022 έως το 2024, ο Φερστάπεν κέρδισε τρεις από τους τέσσερις συνεχόμενους τίτλους του.
Τώρα, ο Πιάστρι έφτασε στην καλοκαιρινή διακοπή ως επικεφαλής, αλλά η διαφορά του από τον Λάντο Νόρις είναι πολύ μικρή και είναι δύσκολο να προβλεφθεί πώς θα εξελιχθεί η μάχη για τον τίτλο στους τελευταίους δέκα γύρους.