Η Pirelli για το αγωνιστικό τριήμερο της Βαρκελώνης προβλέπει δύο pit stop, όπως και στο GP του Μονακό.
Οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula 1 θα έχουν στη διάθεσή τους για το γκραν πρι της Ισπανίας στην πίστα της Βαρκελώνης τις τρεις πιο σκληρές γόμες ελαστικών: από C1 έως C3, με τις τελευταίες να είναι οι μαλακές γόμες για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο.
Η καταλανική πίστα χαρακτηρίζεται από σημαντική φθορά των ελαστικών, γρήγορες στροφές και αξιοσημείωτη καταπόνηση των ελαστικών σε κάθε γύρο. Οι περισσότερες στροφές είναι δεξιόστροφες - 8 από τις 14 - πράγμα που σημαίνει ότι ο περιοριστικός παράγοντας στην Ισπανία θα είναι η απόδοση του εμπρός αριστερού ελαστικού, το οποίο καταπονείται ιδιαίτερα στις δεξιόστροφες στροφές.
Φέτος, αναμένεται ότι οι καταλληλότερες γόμες ελαστικών για τον Κυριακάτικο αγώνα θα είναι οι C2 και C3, δηλαδή οι μεσαίες και οι μαλακές.
Γι' αυτό και η Pirelli εκτιμά ότι η στρατηγική με δύο pit stop θα είναι και πάλι η πιο διαδεδομένη επιλογή μεταξύ των ομάδων για τον αγώνα της Κυριακής. Την επόμενη εβδομάδα, και πάλι εκεί, η Pirelli θα εργαστεί πάνω στα ελαστικά για τη σεζόν του 2026, με τους οδηγούς της Mercedes να τα δοκιμάζουν την Τρίτη και τους πιλότους της Red Bull μία μέρα μετά.