Ο Βολφ επιβεβαίωσε το βασικό πρόβλημα της W16

Τότο Βολφ

i

©Imago

Ο Βολφ επιβεβαίωσε το βασικό πρόβλημα της W16

Άγγελος Φραγκισκάτος 22:05 - 02.08.2025 / Ανανεώθηκε: 02:41 - 03.08.2025

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, αναφέρθηκε στο βασικό πρόβλημα της W16, το οποίο οδήγησε στην πτώση της απόδοσης της ομάδας στα τελευταία γκραν πρι.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, επιβεβαίωσε ποιο είναι το βασικό πρόβλημα της W16, που οδήγησε στην πτώση της απόδοσης της ομάδας στους τελευταίους αγώνες.

Στην αρχή της σεζόν, η γερμανική ομάδα ήταν συχνά ο πιο σοβαρός αντίπαλος της McLaren, και ο Τζορτζ Ράσελ ξεκίνησε την σεζόν του με τέσσερα βάθρα στους πρώτους έξι αγώνες. Στη συνέχεια, τόσο για αυτόν, αλλά πολύ περισσότερο για τον teammate του, Κίμι Αντονέλι, υπήρξε μια πτώση στην απόδοση, η οποία συνέπεσε με την εισαγωγή της νέας πίσω ανάρτησης, η οποία έκανε ντεμπούτο στην Ίμολα.

Στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου στην Ουγγαρία, η Mercedes επέστρεψε σε μια παλαιότερη έκδοση της ανάρτησης, με σκοπό να επαναφέρει την αυτοπεποίθηση του Ράσελ και του Αντονέλι. Και ο Βολφ επιβεβαίωσε στο Sky Γερμανίας ότι η νέα ανάρτηση έκανε το πίσω μέρος της W16 πολύ ασταθές και αυτό οδήγησε στην πτώση της απόδοσης της ομάδας.

«Δεν ήταν πρόβλημα αεροδυναμικής. Το πρόβλημα ήταν με τη νέα πίσω ανάρτηση, την οποία χρησιμοποιούσαμε στους τελευταίους αγώνες. Έκανε το πίσω μέρος πολύ ασταθές και οι οδηγοί δεν είχαν καμία σιγουριά. Με την παλιά ανάρτηση έχουν αυτή τη σιγουριά και γι' αυτό επιστρέψαμε σε αυτήν. Και οι δύο οδηγοί μας είπαν ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει πια, οπότε αυτό είναι καλό», δήλωσε ο Αυστριακός.