Ο Κίμι Αντονέλι αποκάλυψε ότι θα επιστρέψει στο παλιό σύστημα ανάρτησης της Mercedes για το γκραν πρι της Ουγγαρίας.
Ο Κίμι Αντονέλι αποκάλυψε ότι θα επιστρέψει στην παλαιότερη ανάρτηση της Mercedes για το γκραν πρι της Ουγγαρίας, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσει την «κρίση» που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό.
Ο 18χρονος Ιταλός συγκέντρωσε βαθμούς σε πέντε από τους πρώτους έξι αγώνες του στη Formula 1, αλλά στους επόμενους επτά γύρους κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα μόνο μία φορά - στο βάθρο του γκραν πρι του Καναδά. Στο Βέλγιο, την περασμένη εβδομάδα, ο Αντονέλι ήταν εμφανώς απογοητευμένος μετά τον πρόωρο αποκλεισμό του από τις κατατακτήριες του Σπα, και από τη Mercedes δήλωσαν ότι η πτώση της απόδοσής του οφείλεται στις αλλαγές που έγιναν στην W16 τις τελευταίες εβδομάδες.
)
14:00 - 01.08.2025
Ο Αλόνσο πρότεινε λύση για τη χαμηλή ορατότητα στη βροχή
Ο Φερνάντο Αλόνσο έδωσε τη δική του λύση για το πρόβλημα της εξαιρετικά χαμηλής ορατότητας που προκαλείται από τη βροχή.
Για τον λόγο αυτό, στην Ουγγαρία, ο Αντονέλι και ο teammate του, Τζορτζ Ράσελ, θα χρησιμοποιήσουν την παλαιότερη έκδοση της πίσω ανάρτησης της Mercedes, η οποία χρησιμοποιήθηκε στους αρχικούς γύρους. Τότε, η γερμανική ομάδα κατάφερε σε κάποιες περιπτώσεις να αποτελέσει τον κύριο ανταγωνιστή της McLaren στην κορυφή της βαθμολογίας.
«Ελπίζω αυτή η αλλαγή να μου δώσει ξανά την αίσθηση που είχα. Από τότε που εισήγαμε αυτήν την ανάρτηση (στην Ίμολα), με εξαίρεση τον Καναδά, δυσκολευόμουν να οδηγήσω το μονοθέσιο και να νιώσω σίγουρος. Επιπλέον, υπέφερα προσπαθώντας να διατηρήσω το στυλ οδήγησής μου, αλλά αυτό δεν λειτουργούσε. Από την άλλη πλευρά, ο Τζορτζ προσαρμόστηκε καλύτερα. Έχει επίσης διαφορετικό στυλ οδήγησης, αλλά κατάφερε να προσαρμοστεί καλύτερα. Νομίζω ότι αυτό με έβλαψε σε αυτή την ευρωπαϊκή σεζόν. Έτσι, με την επιστροφή στην παλιά ανάρτηση, ελπίζω να ξαναβρώ την αίσθηση που είχα πριν από τους ευρωπαϊκούς αγώνες», δήλωσε ο Αντονέλι, ο οποίος μίλησε και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με τη νέα ανάρτηση.
«Έκανα το μονοθέσιο ακόμα πιο απρόβλεπτο. Έτσι, όταν πίεζα, ήταν δύσκολο να ξέρω αν το μονοθέσιο θα άντεχε ή όχι. Όταν κινείσαι σε τόσο λεπτά όρια, αυτά τα πράγματα κάνουν τη διαφορά. Αν ξέρεις ότι το μονοθέσιο θα κρατήσει, τότε μπορείς να πιέσεις περισσότερο και αυτό κάνει τη διαφορά. Αλλά στην περίπτωσή μου και με το στυλ οδήγησής μου, το έκανα πιο απρόβλεπτο και απλά δεν είχα αυτοπεποίθηση, γιατί κάθε φορά που προσπαθούσα να πιέσω, το μονοθέσιο δεν άντεχε ή μου έδινε σημάδια ότι δεν θα άντεχε. Γι' αυτό προσπάθησα να αλλάξω λίγο τον τρόπο που οδηγούσα, αλλά μάλλον δεν τα κατάφερα και τόσο καλά. Οπότε ναι, ελπίζω με την παλιά ανάρτηση να ξαναβρώ την καλή μου αίσθηση», συμπλήρωσε ο Ιταλός.