Νέες φήμες κυκλοφορούν στους κύκλους της Formula 1, τοποθετώντας τον πρώην επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για την Alpine.
Ο πρώην επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, συνεχίζει τις προσπάθειές του για να επιστρέψει στη Formula 1, χωρίς όμως να έχει σημειώσει επιτυχία μέχρι στιγμής. Ωστόσο, ο Βρετανός δεν έχει παραιτηθεί και, σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκεται σε ενεργές διαπραγματεύσεις για την απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στην Alpine.
Μέχρι πρότινος, θεωρούνταν ότι ο Χόρνερ θα μπορούσε να βρει μια ευκαιρία στην Aston Martin, αλλά ο διορισμός του Άντριαν Νιούι ως επικεφαλής της ομάδας ουσιαστικά έβαλε τέλος στις ελπίδες του Βρετανού για επιστροφή μέσω αυτής της ομάδας.
19:47 - 17.12.2025
Αποκαλύφθηκαν οι κανονισμοί του 2026 - Έτσι θα είναι τα νέα μονοθέσια (vid & pics)
Η FIA παρουσίασε τους οριστικούς τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν τη Formula 1 από το 2026, δημοσιεύοντας λεπτομέρειες για την εμφάνιση και τη λειτουργία των μονοθεσίων της νέας εποχής.
Τώρα, όμως, η εφημερίδα De Telegraaf αναφέρει ότι ο Χόρνερ έχει βρει επενδυτές και διαπραγματεύεται με διάφορες ομάδες για ένα μερίδιο που θα είναι αρκετά μεγάλο ώστε να του εξασφαλίσει μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Από εκεί, ο Χόρνερ θα επιδιώξει να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο στην ομάδα.
Αυτή τη στιγμή, το 24% των μετοχών της Alpine ανήκει στην επενδυτική εταιρεία Otro Capital, η οποία συνδέεται με τον αστέρα του Χόλιγουντ, Ράιαν Ρέινολντς, καθώς και με αθλητές όπως ο Άντονι Τζόσουα και ο Ρόρι Μακιλρόι. Η εταιρεία φέρεται να εξετάζει την αποχώρησή της από αυτή την επένδυση, αν και δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση.
Μιλώντας στην εφημερίδα, ο Χόρνερ δεν διέψευσε τις διαπραγματεύσεις με την Otro, αλλά αρνήθηκε να κάνει περαιτέρω σχόλια για το θέμα. Εάν οι προσπάθειές του ευοδωθούν, ο Βρετανός θα αναζητήσει μια θέση στην ομάδα, της οποίας η ηγεσία βρίσκεται στα χέρια του Φλάβιο Μπριατόρε, ο οποίος επέστρεψε επίσημα στο τιμόνι της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος CEO της Renault, Φρανσουά Προβό, έχει διαψεύσει κατηγορηματικά τα σενάρια πώλησης, τονίζοντας επανειλημμένα ότι η ομάδα της Formula 1 δεν είναι προς πώληση.