Η Michelin ανοιχτή σε αλλαγές στους κανονισμούς για την πίεση των ελαστικών

Γκραν πρι Γαλλίας

i

©Imago

Oshee

Η Michelin ανοιχτή σε αλλαγές στους κανονισμούς για την πίεση των ελαστικών

Oshee
Άγγελος Φραγκισκάτος 23:03 - 17.06.2025 / Ανανεώθηκε: 23:03 - 17.06.2025

Ο επικεφαλής του προγράμματος της Michelin στο MotoGP, Πιέρο Ταραμάσο ανέφερε πως η γαλλική εταιρεία είναι ανοιχτή σε αλλαγές στους κανονισμούς για την πίεση των ελαστικών.

Ο επικεφαλής του προγράμματος της Michelin στο MotoGP, Πιέρο Ταραμάσο, αποκάλυψε ότι η γαλλική εταιρεία είναι ανοιχτή στην ιδέα αλλαγής των κανονισμών για την ελάχιστη πίεση των ελαστικών στην κορυφαία κατηγορία.

Αυτή τη στιγμή, οι αναβάτες πρέπει να διατηρούν την πίεση των ελαστικών τους πάνω από την ελάχιστη τιμή σε τουλάχιστον το 60% της αγωνιστικής απόστασης. Εάν δεν συμμορφώνονται με αυτήν την απαίτηση, λαμβάνουν ποινή 16 δευτερολέπτων. Στα Σπριντ, το όριο είναι 30% και η ποινή είναι 8 δευτερόλεπτα. Αυτοί οι κανόνες ισχύουν μόνο σε αγώνες με στεγνό οδόστρωμα, όχι σε όσους έχουν κηρυχθεί βρεγμένοι πριν ή μετά την έναρξη.

Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι αυτές οι ποινές εφαρμόζονται αρκετά μετά το τέλος των αγώνων και δημιουργούνται καταστάσεις όπου η κατάταξη αλλάζει πολύ μετά το τέλος των εορτασμών. Μέχρι στιγμής, κανένας αναβάτης δεν έχει χάσει νίκη λόγω τέτοιας παράβασης, αλλά υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου οδηγοί έχουν χάσει θέσεις στο βάθρο.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι από το Κατάρ νωρίτερα φέτος, όταν ο Μάβερικ Βινιάλες τερμάτισε δεύτερος μετά από μια εξαιρετική οδήγηση, αλλά τιμωρήθηκε και υποβιβάστηκε στην 14η θέση, μετά την ολοκλήρωση των εορτασμών. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ο Ταραμάσο πρότεινε την επιβολή ποινών σε πραγματικό χρόνο.

«Συζητάμε ακόμα, μιλάμε με την Dorna, με την FIM, με τους κατασκευαστές. Εάν βρουν ένα άλλο σύστημα που λειτουργεί καλύτερα, είμαστε ανοιχτοί σε αλλαγές. Το πρόβλημα δεν είναι η τεχνική πλευρά, η οποία λειτουργεί καλά, οι αισθητήρες και οι μετρήσεις είναι αρκετά ακριβείς. Για μένα, το πρόβλημα είναι ο τρόπος με τον οποίο επιβάλλονται οι ποινές μετά τους αγώνες, μετά το βάθρο.

Αυτό απογοητεύει τους ανθρώπους. Έτσι, ίσως πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να δίνονται οι ποινές νωρίτερα, ίσως με πέρασμα από το pit lane κατά τη διάρκεια του ίδιου του αγώνα. Ίσως μετά τα 3/4 της απόστασης να ελέγχουμε τα δεδομένα και να λέμε αν είναι εντάξει ή όχι. Για μένα, αυτή είναι μια λύση», δήλωσε ο Ταραμάσο.

Tags: