Ο Μιρ έξαλλος μετά την πτώση του στο Μπρνο: «Ο Άλεξ Μάρκεθ με ακούμπησε αρκετές φορές μέχρι που με έριξε»

Ζοάν Μιρ

i

©Imago

Ο Μιρ έξαλλος μετά την πτώση του στο Μπρνο: «Ο Άλεξ Μάρκεθ με ακούμπησε αρκετές φορές μέχρι που με έριξε»

Άγγελος Φραγκισκάτος 13:00 - 23.07.2025 / Ανανεώθηκε: 13:38 - 23.07.2025

Ο Ζοάν Μιρ εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του τόσο για το συμβάν με τον Άλεξ Μάρκεθ στο Μπρνο όσο και για τη γενικότερη αγωνιστική του εικόνα.

Ένα ακόμη πρόωρο τέλος σε αγώνα για τον Ζοάν Μιρ, αυτή τη φορά στο GP της Τσεχίας, μετά από επαφή με τον Άλεξ Μαρκέθ που είχε ως αποτέλεσμα την πτώση του. Ο Ισπανός αναβάτης της Honda μετά την ολοκλήρωση του αγώνα στο Μπρνο εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για το συμβάν, αλλά και για τη γενικότερη αγωνιστική του εικόνα.

«Νιώθω σαν να είμαι στο δικαστήριο, οτιδήποτε πω μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον μου. Ξεκίνησα καλά, δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά όπως το Σάββατο (19/07), πήρα καλή θέση και διαχειρίστηκα σωστά τις πρώτες στροφές. Υπήρχε ένταση μπροστά, οπότε κράτησα μια απόσταση για να διατηρήσω τα ελαστικά και να ανεβάσω ρυθμό όταν άνοιγε η ομάδα. Ο ρυθμός μου ήταν καλός όλο το τριήμερο, ακόμα και στις κατατακτήριες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με την επαφή με τον Άλεξ Μάρκεθ, ο Μιρ ήταν κατηγορηματικός: «Ο Άλεξ με πίεσε αρκετές φορές στους δύο πρώτους γύρους, με ακούμπησε επανειλημμένα μέχρι που τελικά με έριξε. Αυτό έγινε. Τίποτα άλλο. Είμαι εξοργισμένος με την κατάσταση και με το συμβάν. Εκείνος προσπάθησε να δικαιολογηθεί, αλλά δεν είπε κάτι αξιόλογο, για να είμαι ειλικρινής».

Ο Μιρ πιστεύει ότι ο ρυθμός του ήταν αρκετός για να διεκδικήσει μια θέση στην πρώτη εξάδα. «Ήταν ίσως η καλύτερη μας κατατακτήρια φέτος. Πιστεύω ότι θα μπορούσα να τερματίσω στους πέντε ή έξι πρώτους. Αλλά τα “θα μπορούσα” δεν μετράνε πια».

Στη συνέχεια ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 τόνισε ότι «περιστατικά σαν αυτό με τον Μάρκεθ είναι αποτέλεσμα της τεχνικής κατωτερότητας της μοτοσικλέτας. Δεν πιστεύω στην τύχη. Η κατάσταση με αυτή τη μοτοσικλέτα, πάντα στο πίσω μέρος της ομάδας και με χαμηλότερη τελική ταχύτητα, μας φέρνει σε μειονεκτική θέση στις στροφές. Χάνουμε 5 με 10 χιλιόμετρα την ώρα σε κάθε ευθεία, και έτσι μπαίνουμε με μειονέκτημα στα φρεναρίσματα».

Αυτό οδηγεί κάποιους, που έρχονται με μεγαλύτερη ταχύτητα και επιθετικότητα, να προσπαθούν να προσπεράσουν εκεί που δεν γίνεται και πέφτεις. Αυτό συνέβη και στους δύο τελευταίους αγώνες, τόσο με τον Φερμίν όσο και τώρα με τον Άλεξ. Δεν πήγαμε καν στη διεύθυνση αγώνα ίσως δεν είδαν τίποτα, όπως και στο Σάχσενρινγκ. Δεν ξέρω ούτε περιμένω κάτι», κατέληξε ο Μιρ, εμφανώς απογοητευμένος.