Ο Ζοάν Μιρ σε συνέντευξή του μίλησε για τις επερχόμενες αλλαγές κανονισμών στο MotoGP για το 2027.
Ο Ζοάν Μιρ, σε πρόσφατη συνέντευξή του, ανέλυσε τις επερχόμενες αλλαγές κανονισμών στο MotoGP για το 2027, εστιάζοντας στη μείωση του κυβισμού, τον περιορισμό των αεροδυναμικών βοηθημάτων, την κατάργηση των ride height devices και την αλλαγή ελαστικών σε Pirelli.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 υπογράμμισε ότι οι νέοι κανονισμοί θα αναδείξουν περισσότερο τις ικανότητες των αναβατών. «Ναι, ο κόσμος που βλέπει στην τηλεόραση δεν θα καταλάβει μεγάλη διαφορά, θα είμαστε δύο ή τρία δευτερόλεπτα πιο αργοί. Αλλά για εμάς, σε θέματα ασφάλειας, η διαφορά είναι σημαντική αν μια πτώση συμβεί με δύο ή τρία δευτερόλεπτα λιγότερη ταχύτητα!», ανέφερε αρχικά.
Σχετικά με το θέαμα, ο Ισπανός αναβάτης πιστεύει ότι οι αλλαγές θα το βελτιώσουν, καθώς οι αγώνες θα γίνουν πιο απρόβλεπτοι και θα αναδειχθούν οι διαφορετικές τεχνικές των αναβατών. «Αν δώσουμε περισσότερη σημασία στους αναβάτες, στο στυλ και την τεχνική τους, θα βελτιώσουμε το θέαμα. Θα δούμε αγώνες τελείως διαφορετικούς».
Όταν του ζητήθηκε να εξηγήσει τι εννοεί με το «διαφορετικοί», ο Μιρ απάντησε, λέγοντας: «Αν κάποιος πιέσει στην αρχή του αγώνα, θα το πληρώσει στο τέλος λόγω της φθοράς των ελαστικών. Όμως τώρα, όλα συμβαίνουν στην αρχή, τα ελαστικά δεν πέφτουν τόσο γιατί τα ηλεκτρονικά είναι πολύ ακριβή, η αεροδυναμική κάνει τη μοτοσυκλέτα να λειτουργεί τέλεια και η διαφορά που μπορεί να κάνει ο αναβάτης είναι μικρή».
Με την αλλαγή ελαστικών σε Pirelli το 2027, τέθηκε το ερώτημα αν οι αναβάτες από Moto2 ή Superbikes, που ήδη χρησιμοποιούν Pirelli, θα έχουν πλεονέκτημα. Ο Μιρ, με εμπειρία μόνο με ελαστικά Michelin στο MotoGP, θεωρεί ότι η προσαρμογή θα είναι το κλειδί.
)
08:45 - 13.06.2025
Ο Αλντεγκέρ υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση
Ο Φερμίν Αλντεγκέρ υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση για το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου, γνωστό και ως «arm pump».
Ο Ισπανός, που έχει περάσει με επιτυχία από Moto3 και Moto2 στο MotoGP, πιστεύει ότι η κατασκευή των ελαστικών Pirelli για το MotoGP θα είναι διαφορετική από τις άλλες κατηγορίες, απαιτώντας για παράδειγμα μεγαλύτερη ακαμψία.
Κλείνοντας, ο Μιρ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι αλλαγές του 2027 θα κάνουν το MotoGP πιο δίκαιο, ασφαλές και θα εστιάσουν περισσότερο στον αναβάτη, ικανοποιώντας έτσι ένα πάγιο αίτημα των φίλων του αθλήματος.