Ο Νικολό Μπουλέγκα έχει ως στόχο να γίνει αναβάτης πλήρους απασχόλησης στο grid του MotoGP.
Ο Νικολό Μπουλέγκα κατάφερε να πάρει έναν βαθμό στον παρθενικό του αγώνα στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο GP της Πορτογαλίας. Ο δύο φορές δευτεραθλητής στο Superbike οδήγησε στο Πορτιμάο στη θέση του Μαρκ Μάρκεθ, τον οποίο θα αντικαταστήσει και στη Βαλένθια αυτό το τριήμερο.
Για τον Μπουλέγκα, ο βαθμός ήρθε λιγότερο από 24 ώρες μετά την εγκατάλειψή του στο Σπριντ, η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο τον αναβάτη, οφειλόταν στη συνήθειά του να έχει εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό τροχό με τα ελαστικά της Pirelli που χρησιμοποιούνται στο WSBK. Ταυτόχρονα, τα προϊόντα της Michelin που χρησιμοποιούνται στο MotoGP, ειδικά το μπροστινό ελαστικό, δέχονται συνεχείς επικρίσεις για την ανεπαρκή τους απόδοση, και ο Μπουλέγκα έχει επανειλημμένα συγκρίνει τα ελαστικά των Γάλλων με αυτά της Pirelli.
09:17 - 11.11.2025
Η απουσία του Μαρκ Μάρκεθ έκανε το MotoGP ένα απρόβλεπτο πρωτάθλημα
Η απουσία του τραυματία Μαρκ Μάρκεθ και οι έξι διαφορετικοί αναβάτες που έχουν αναδειχθεί νικητές στο φετινό MotoGP. Γράφει ο Άγγελος Φραγκισκάτος.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μπουλέγκα, ο οποίος του χρόνου θα συνδυάσει το πρόγραμμα στο WSBK με καθήκοντα στην ομάδα δοκιμών της Ducati στο MotoGP, δήλωσε ότι θα ήθελε στο μέλλον να μεταβεί σε μόνιμη θέση στην κορυφαία κατηγορία. Θεωρητικά, η ιδανική στιγμή για αυτή την αλλαγή θα ήταν το 2027, όταν θα εισαχθούν οι νέοι κανονισμοί στο MotoGP, και η Pirelli θα αντικαταστήσει τη Michelin ως προμηθευτής ελαστικών.
«Ειλικρινά, για μένα σήμερα ήταν πολύ σημαντικό να ολοκληρώσω τον αγώνα, γιατί χθες έκανα ένα λάθος λόγω της έλλειψης εμπειρίας μου. Ο μοναδικός μου στόχος σήμερα ήταν να τερματίσω. Στον πρώτο γύρο ήμουν πολύ ήρεμος. Απλώς προσπάθησα να ζεστάνω το μπροστινό ελαστικό και να καταλάβω πώς να φρενάρω. Όλη την ώρα επαναλάμβανα στον εαυτό μου να μην φρενάρω όπως στο Superbike, γιατί αυτό δεν είναι το ελαστικό της Pirelli, το οποίο δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Οπότε ήταν δύσκολο για μένα να έρθω από το Superbike στο MotoGP, γιατί έρχομαι από μια μοτοσικλέτα που δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση στο MotoGP με τη Michelin, η οποία δεν δίνει πολλή αυτοπεποίθηση. Δεν σταμάτησα να επαναλαμβάνω στον εαυτό μου να μην φρενάρω όπως στο Superbike. Οπότε ήταν λίγο πιο δύσκολο στον πρώτο γύρο. Μετά, όταν έφτασα τον Μιγκέλ Ολιβέιρα και τους υπόλοιπους μπροστά, έκανα ένα λάθος στην πέμπτη στροφή, άνοιξα την τροχιά και έχασα 2-3 δευτερόλεπτα.
Στους τελευταίους γύρους προσπάθησα να προσαρμόσω το στυλ μου στη μοτοσικλέτα και πιστεύω ότι κατάλαβα κάποια πράγματα που είναι ενδιαφέροντα. Θα προσπαθήσω να τα εφαρμόσω από την αρχή του τριημέρου στη Βαλένθια. Έκανα τον ταχύτερο γύρο μου λίγο πριν το τέλος, όταν τα ελαστικά είχαν ήδη τελειώσει. Άρχισα να πλησιάζω τους αναβάτες μπροστά μου, αλλά ο αγώνας τελείωσε. Οπότε προς το παρόν δεν οδηγώ με φυσικό τρόπο.
Πρέπει να σκέφτομαι τι πρέπει να κάνω πάνω στη μοτοσικλέτα. Όταν οδηγείς έτσι, είναι δύσκολο να είσαι γρήγορος. Όταν είδα ότι ο Τόπρακ (Ραζγκατλίογλου) έρχεται στο MotoGP και μετά είδα ότι από το 2027 η Pirelli θα προμηθεύει τα ελαστικά, σκέφτηκα παλεύω με τον Τόπρακ, ο οποίος πηγαίνει στο MotoGP, όπου από το 2027 θα υπάρχουν ελαστικά της Pirelli, οπότε η ιδέα μου άλλαξε λίγο. Οπότε ναι, θα ήθελα να έρθω μόνιμα στο MotoGP, ειδικά το 2027, όταν οι μοτοσικλέτες θα γίνουν λίγο πιο εύκολες και παρόμοιες με αυτές του Superbike», ανέφερε ο Ιταλός, μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Πορτιμάο.