«Βόμβα» στο MotoGP: Ο Χόρχε Μάρτιν επιβεβαίωσε ότι θα αποχωρήσει από την Aprilia

Χόρχε Μάρτιν

i

©Imago

Oshee

«Βόμβα» στο MotoGP: Ο Χόρχε Μάρτιν επιβεβαίωσε ότι θα αποχωρήσει από την Aprilia

Oshee
Άγγελος Φραγκισκάτος 15:39 - 29.05.2025 / Ανανεώθηκε: 15:45 - 29.05.2025

Ο Χόρχε Μάρτιν ανακοίνωσε πως θέλει να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος του 2025.

Ο Χόρχε Μάρτιν επιβεβαίωσε την επιθυμία του να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της χρονιάς, επιβεβαιώνοντας έτσι τις φήμες περί διαζυγίου με την ιταλική ομάδα.

Η επιθυμία του Ισπανού να αποχωρήσει βασίζεται σε έναν όρο του συμβολαίου του, σύμφωνα με τον οποίο εάν ο Μάρτιν δεν είναι μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου μετά τον έκτο γύρο της σεζόν στο Λε Μαν, μπορεί να αποχωρήσει. Ο Ισπανός δεν συγκαταλέγεται στους διεκδικητές, όχι λόγω κακής απόδοσης της Aprilia, αλλά επειδή από την αρχή της σεζόν έχει αγωνιστεί μόνο σε έναν γύρο λόγω αλλεπάλληλων πτώσεων και τραυματισμών, που ξεκίνησαν από τις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν.

Από την Aprilia υποστηρίζουν ότι σε αυτή την περίπτωση ο συγκεκριμένος όρος για πρόωρη λήξη του συμβολαίου δεν μπορεί να εφαρμοστεί και η ομάδα θεωρεί ότι δεν υπάρχει βάση για τη διάλυση του διετούς συμβολαίου του Μάρτιν.

Ο Ισπανός αναβάτης μέχρι σήμερα δεν είχε σχολιάσει τις εικασίες για το μέλλον του, αλλά σήμερα δημοσίευσε μια δήλωση για να δώσει σαφή εξήγηση σχετικά με την κατάστασή του.

«Γεια σας όλους. Θα ήθελα να μοιραστώ με όλους τους φιλάθλους, τα μέσα ενημέρωσης και τους ανθρώπους που παρακολουθούν την καριέρα μου μια ξεκάθαρη εξήγηση σχετικά με την κατάστασή μου με την Aprilia. Σε καμία περίπτωση δεν έχω παραβιάσει το συμβόλαιό μου. Όταν το υπογράψαμε, συμφώνησα με την Aprilia ότι, εάν δεν πληρούνταν ορισμένες συνθήκες, διατηρούσα το δικαίωμα να αποφασίσω για το μέλλον μου για το 2026.

Αυτός ήταν ένας βασικός όρος για να αποδεχτώ την πρόταση συμβολαίου που μου προσέφεραν εκείνη την εποχή. Όταν πήρα την απόφαση να αλλάξω κατασκευαστές πέρυσι, μια από τις προϋποθέσεις μου ήταν να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα σε πραγματικές συνθήκες και να κατανοήσω την ομάδα και τη μεθοδολογία εργασίας της. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσα να αισθανθώ άνετα να υπογράψω για δύο χρόνια αντί για ένα, και έτσι συμπεριλάβαμε αυτόν τον όρο.

Αντιμέτωπος με την κατάσταση έπρεπε να πάρω μια απόφαση μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία που ορίζεται από το συμβόλαιο. Αποφάσισα να ασκήσω το δικαίωμά μου να μείνω ελεύθερος για την σεζόν του 2026. Πάντα το έκανα με σεβασμό, ξεκάθαρα και με τη μοναδική πρόθεση να πάρω τον έλεγχο του μέλλοντός μου ως επαγγελματίας αθλητής».

Ο 27χρονος έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2021 με την Pramac με συμβόλαιο Ducati, με την ιταλική εταιρεία να του υπόσχεται δύο φορές ότι θα τον εντάξει στην εργοστασιακή ομάδα - το 2023 και το 2026, κάτι που δεν έγινε σε καμία από τις δύο περιπτώσεις.

Στις 2 Ιουνίου του περασμένου έτους, η Ducati ενημέρωσε τον Μάρτιν ότι αντί για αυτόν επέλεξαν τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαρκ Μάρκεθ, από την Gresini, για την εργοστασιακή ομάδα. Ο Μάρτιν στη συνέχεια αποφάσισε να αποχωρήσει από την Pramac και να υπογράψει με την Aprilia. Πιστεύεται ότι για το 2026 ο Ισπανός μπορεί να υπογράψει με τη Honda.