Ο Σάινθ διέκοψε τις συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του

Κάρλος Σάινθ

i

©Ferrari

Ο Σάινθ διέκοψε τις συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του

Δημήτρης Μπαλής 09:15 - 27.07.2023

Τα πράγματα στη Ferrari δεν πηγαίνουν όπως θα ήθελαν και οι Ισπανός οδηγός αποφάσισε να επικεντρωθεί αλλού.

Μπορεί τα μεταγραφικά σενάρια να κάνουν λόγο πως ο Άλεξ Άλμπον θα πάει στη Williams και ο Κάρλος Σάινθ στην Audi, αλλά, προς το παρόν, όλα είναι σενάρια. Η πραγματικότητα τούτη τη στιγμή, για τη Ferrari εν προκειμένω, είναι πώς θα λύσει τα προβλήματα και θα επιστρέψει στον δρόμο των επιτυχιών.

Άρα, θα ήταν κάπως... άκομψο από τον Σάινθ να θέλει την ανανέωση του συμβολαίου του, τώρα, που υπάρχουν συνεχείς αγώνες, ο ένας πίσω από τον άλλον. Θέλει να γνωρίζει πού θα οδηγεί το '25, καθώς δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη Ferrari και του χρόνου, αλλά προτεραιότητα είναι άλλα πράγματα, όπως είπε και ο Φρεντερίκ Βασό.

«Συμφωνώ μαζί του και πιστεύω πως η Ferrari έχει να σκεφτεί άλλα πράγματα, από το να ξεκαθαρίσει αυτή τη στιγμή το μέλλον των οδηγών της. Επίσης, πιστεύω πως με τόσους συνεχόμενους αγώνες, δεν μπορείς να σκεφτείς το μέλλον σου, τι θα γίνει δηλαδή στα επόμενα 2-3 χρόνια. Πιστεύω πως με τόσα σερί γκραν πρι, είναι δύσκολο να γίνει», είπε ο Σάινθ.

Όμως, το θέμα που τον ταλαιπωρεί και δεν είναι άλλο από το συμβόλαιό του, θα το επαναφέρει στην επιφάνεια, καθώς, όπως έχει πει στο παρελθόν, θέλει να γνωρίζει πού θα αγωνίζεται, τουλάχιστον έναν χρόνο πριν. «Δεν θέλω να πω ψέματα. Υπάρχει το κενό των τριών εβδομάδων τον Αύγουστο, που ίσως αρχίσω να το σκέφτομαι και πάλι. Μετά υπάρχει το διάλειμμα του χειμώνα, που όπως έχω πει, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί πού θα αγωνίζομαι το 2025».

Καταλήγοντας ο Σάινθ τόνισε. «Επιστρέφοντας σε αυτά που είπε ο Βασό, συμφωνώ στο 100%, αφού η ομάδα έχει άλλες προτεραιότητες, πολύ πιο σημαντικά πράγματα τα οποία πρέπει να δούμε. Και αυτή είναι επίσης η δική μου προτεραιότητα. Να είμαι ανταγωνιστικός με τη Ferrari, όχι μόνο φέτος, αλλά και του χρόνου. Θα έχω ακόμα συμβόλαιο και θα πρέπει να κάνουμε το μονοθέσιο καλύτερο από ό,τι είναι τώρα».