Πήρε «μπρος» ο νέος κινητήρας του μονοθεσίου της Mercedes
i

Mercedes F1 / via Twitter

Πήρε «μπρος» ο νέος κινητήρας του μονοθεσίου της Mercedes

Δημήτρης Μπαλής 16:26 - 25.12.2022 / Ανανεώθηκε: 17:43 - 25.12.2022

Η γερμανική ομάδα έγινε η πρώτη που έθεσε σε λειτουργία το νέο μοτέρ του μονοθεσίου W14 F1 του 2023.

Πριν ακόμα γυρίσει η χρονιά, γύρισε το νέο της μοτέρ η Mercedes, η οποία προετοιμάζεται από πολύ νωρίς ώστε να έχει ένα μονοθέσιο για φουλ ανταγωνισμό τη νέα σεζόν.

Η γερμανική ομάδα ήταν η πρώτη που έθεσε σε λειτουργία τον νέο κινητήρα στο W14, στη βάση της στο Brackley και μάλιστα δημοσίευσε κι ένα βίντεο για του λόγου το αληθές, χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για τη σχεδίασή του.

Το θέμα είναι ότι η Mercedes ετοιμάζεται για αντεπίθεση, καθώς το 2022 ήταν μια χρονιά που έμεινε πίσω, καθώς είχε κατακτήσει 8 σερί παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών, από το 2014 που περάσαμε στη νέα εποχή των υβριδικών turbo κινητήρων.

Το W13 ξεχώριζε από τα άλλα μονοθέσια ως προς την έννοια του «zero-pod», αλλά η αχίλλειος πτέρνα του ήταν ότι είχε σχεδιαστεί για να παράγει μέγιστη κάθετη δύναμη όσο το δυνατόν πιο κοντά στο έδαφος. 

Ετσι η ομάδα χρειάστηκε πολλή δουλειά, προκειμένου να καταφέρει το μονοθέσιο να αποδώσει στο τέλος, φθάνοντας και στο 1-2 στη Βραζιλία, στο προ-τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς.

Το αφεντικό της Mercedes, ο Τότο Βολφ, ανέφερε ότι η ομάδα αλλάζει στρατηγική. «Το DNA του αυτοκινήτου πρόκειται να αλλάξει για τον επόμενο χρόνο, αυτό είναι ξεκάθαρο», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι: «Δε σημαίνει απαραίτητα ότι το σώμα μας θα φαίνεται πολύ διαφορετικό, αλλά η αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου, θα αλλάξει για το επόμενο έτος».

Θυμίζω ότι η ομάδα διατηρεί το ίδιο δίδυμο οδηγών, τον Λιούις Χάμιλτον, 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και τον Τζορτζ Ράσελ.