Μία νέα έρευνα ανατρέπει βεβαιότητες, αποκαλύπτοντας ποια μοντέλα άντεξαν και ποια λύγισαν στoν αυστηρό έλεγχο των γερμανικών ΚΤΕΟ.
Η ετήσια αναφορά αξιοπιστίας της TÜV, των γερμανικών ΚΤΕΟ δηλαδή, για την περίοδο Ιούλιος 2024 – Ιούνιος 2025 έφερε ξανά στο προσκήνιο μια απρόσμενη αμερικανική πρωτιά.
Μεταξύ περίπου 9,5 εκατομμυρίων οχημάτων που πέρασαν από τον τεχνικό έλεγχο, η Tesla κατέκτησε τις δύο τελευταίες θέσεις, υπογράφοντας μια από τις πιο απογοητευτικές εμφανίσεις της τελευταίας δεκαετίας.
Το Model 3, ήδη «τακτικός θαμώνας» της ουράς, εμφάνισε ποσοστό σοβαρών βλαβών 13,1%, δηλαδή ένας στους 7,6 ιδιοκτήτες είδε το αυτοκίνητό του να κόβεται κατά το έλεγχο.
Ακόμη χειρότερα, το Model Y εκτοξεύτηκε στο 17,3%, επίδοση που δεν έχει καταγραφεί σε τόσο νέο μοντέλο εδώ και δέκα χρόνια. Συστήματα ανάρτησης, άξονες, φρένα και φωτισμός αποτέλεσαν τις πιο συχνές «μαύρες τρύπες».
23:30 - 25.11.2025
Ιδού τι γράφουν τα λεωφορεία – τροχονόμοι
Μπαίνουν σε εφαρμογή και στα λεωφορεία μέτρα για την καταγραφή και βεβαίωση παραβάσεων με τη χρήση ψηφιακών καμερών και τεχνητής νοημοσύνης.
Σε ευρύτερο φάσμα ηλικιών, ένα στα πέντε αυτοκίνητα στη Γερμανία απορρίφθηκε λόγω σοβαρών ή επικίνδυνων ελλείψεων, ενώ ακόμη και οι μικρές βλάβες κατέγραψαν άνοδο.
Μεταξύ των αρνητικών πρωταγωνιστών συναντώνται και οι BMW 5/6 Series, το Dacia Duster και το Renault Clio σε μεγαλύτερες ηλικίες.
Από την άλλη πλευρά, η Volkswagen είχε κάθε λόγο να ανοίξει σαμπάνιες: Golf Sportsvan, T-Roc και Touareg κυριάρχησαν σε αρκετές κατηγορίες, ενώ Mazda και Mercedes έλαβαν επαίνους για τη συνέπειά τους.
Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση του Fiat 500e, που απέδειξε ότι τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι υποδειγματικά αξιόπιστα.
Στις μεγαλύτερες ηλικίες, η Mercedes θριάμβευσε στον νέο θεσμό «μακροχρόνιας ποιότητας», αφήνοντας πίσω Audi και Toyota, ένα βάθρο που επιβεβαιώνει πως η γερμανική σχολή ποιότητας παραμένει ζωντανή.
Νικητές ανά κατηγορία, 2-3 χρόνων
Νικητές σε μεγαλύτερες ηλικίες