Είναι πάρα πολύ γνωστοί και δεν αποκλείεται το 2026 να μεταπηδήσουν στους Γερμανούς, που έχουν μεγάλες βλέψεις.
Από το 2026 και μετά θα υπάρξουν εκ νέου μεγάλες αλλαγές στη Formula 1. Μία από τις πιο σημαντικές αφορά την είσοδο της Audi ως προμηθευτής κινητήρων, έχοντας εξασφαλίσει τη στρατηγική συνεργασία της Alfa Romeo, που θα της προσφέρει όλα τα υπόλοιπα, το εργοστασιακό υπόβαθρο δηλαδή. Από τη στιγμή που απομένουν ακόμα περίπου τρία χρόνια έως τη συμμετοχή της ομάδας στη Formula 1, δημοσιεύματα κάνουν λόγο πως έχει εκφραστεί ενδιαφέρον για έναν εν ενεργεία οδηγό, αρχικά.
Πρόκειται για τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, που μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρ αποτελούν ένα δίδυμο δίχως διακριτούς ρόλους, κάτι που σημαίνει πως αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, κανείς δεν... προπορεύεται σε σχέση με τον άλλον, αναφορικά με τις εντολές που δίνει ο Φρεντερίκ Βασό. Ο Σάινθ διανύει το 28ο έτος της ηλικίας του και η Audi θεωρεί πως με αυτόν έχει όλα τα φόντα να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Είναι έμπειρος, καθώς στην 9ετή καριέρα του στο σπορ έχει οδηγήσει για λογαριασμό των Toro Rosso, Renault, McLaren και Ferrari και οι ικανότητές του αναμένεται να βοηθήσουν τους Γερμανούς. Μάλιστα, ακόμα μια επιλογή, αφορά τον Μικ Σουμάχερ, πρώην full-time οδηγό της Haas.
08:00 - 21.04.2023
«F1 Power made in Germany» - Ολες οι λεπτομέρειες γα την είσοδο της Audi στη Formula 1
Αποκαλύψεις στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, για κινητήρα, ομάδα και εργοστάσιο.
Όμως, ο Ισπανός έθεσε εαυτόν εκτός διεκδίκησής του από την Audi, καθώς προχώρησε πρόσφατα σε διάψευση. Το δημοσίευμα αυτό ανήκε στην ελβετική εφημερίδα Blick, το οποίο ο Ισπανός το διέψευσε. Άλλα ρεπορτάζ κάνουν λόγο πως και ο Σαρλ Λεκλέρ βρίσκεται στο στόχαστρο της Audi, ενώ πέραν όλων των παραπάνω, ακόμα δύο ονόματα πρωταγωνιστούν ως υποψήφιοι μεταγραφικοί στόχοι των Γερμανών. Ο ένας είναι ο Λάντο Νόρις και ο άλλος ο Βάλτερι Μπότας που έχει εκφραστεί θετικά στο να συνεχίσει την καριέρα του στην Audi.
Από τους οδηγούς που αναφέρθηκαν, αυτοί που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες είναι ο Σουμάχερ με τον Μπότας. Ο Γερμανός δεν έχει θέση αυτή τη στιγμή στο γκριντ, ενώ ο Φινλανδός αγωνίζεται ήδη στην ομάδα που θα συνεργαστεί με την Audi προκειμένου η δεύτερη να βγάλει εις πέρας το δύσκολο έργο που έχει. Βέβαια, μέχρι το 2026, όταν η γερμανική φίρμα θα εισέλθει στο σπορ, πολλά θα έχουν αλλάξει και ίσως να έχει επιλέξει διαφορετικούς οδηγούς.