Η Μάρτα Άλβαρεζ, πρώην στέλεχος της Amazon, αναλαμβάνει τη θέση της Chief Digital Officer (CDO) στην Euroleague, με στόχο την εξέλιξη των ψηφιακών μέσων της διοργάνωσης παγκοσμίως
Η Euroleague ανακοίνωσε επίσημα τον διορισμό της Μάρτα Άλβαρεζ ως νέας Διευθύντριας Ψηφιακής Στρατηγικής (Chief Digital Officer). Η Άλβαρεζ θα ηγηθεί της ψηφιακής στρατηγικής του οργανισμού, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους και την καινοτομία μέσω δεδομένων.
,fit(:160))
14:08 - 25.09.2025
Ο Πίτερς «έδωσε» τις προβλέψεις του για την φετινή Euroleague - Ψηλά οι δύο «αιωνίοι» (vid)
Ο Άλεκ Πίτερς μοιράστηκε τις προβλέψεις του για τη φετινή regular season της Euroleague, στα social media της διοργάνωσης
Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένης της θητείας της στην Amazon, θα συμβάλει και στην ενίσχυση της επιχειρηματικής πλευράς της λίγκας, αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων.
Η ανακοίνωση της Euroleague
«Η Marta Alvarez αναλαμβάνει τη στρατηγική ψηφιακής τεχνολογίας της οργάνωσης
Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με περηφάνια τον διορισμό της Marta Alvarez Escude ως τη νέα Chief Digital Officer (CDO) της. Η Marta θα ηγηθεί της ψηφιακής στρατηγικής της οργάνωσης, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους, την καινοτομία με βάση τα δεδομένα και την εξέλιξη των ψηφιακών πλατφορμών της Euroleague Basketball παγκοσμίως.
Πέρα από τον ψηφιακό τομέα, η Marta θα έχει βασικό ρόλο στην ενίσχυση της επιχειρηματικής πλευράς της λίγκας, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα δεδομένα για να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εσόδων, να αναβαθμίσει τις εμπορικές πρωτοβουλίες και να προσφέρει πρόσθετη αξία σε συνεργάτες και ενδιαφερόμενους φορείς.
Η Marta διαθέτει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον σταυροδρόμι της τεχνολογίας, του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στην Amazon, βοήθησε στον σχεδιασμό και την κλιμάκωση ψηφιακών πρωτοβουλιών προσανατολισμένων στον πελάτη, αποκτώντας βαθιά γνώση των παγκόσμιων διαδικτυακών πλατφορμών. Στην Stuart, ηγήθηκε των επιχειρήσεων στην Ιβηρική χερσόνησο της κορυφαίας πλατφόρμας διανομής τελευταίου μιλίου στην Ευρώπη, ένας κρίσιμος τομέας μέσα στην ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην Affinity Petcare, υλοποίησε έργα μετασχηματισμού που βελτίωσαν την αλληλεπίδραση με το brand και άνοιξαν νέα ψηφιακά κανάλια για τη σύνδεση με τους καταναλωτές σε διεθνείς αγορές. Πιο πρόσφατα, ως Διευθύντρια για τη Νότια Ευρώπη στην Nextdoor, διεύρυνε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά και ανέπτυξε ζωντανές τοπικές κοινότητες, ενισχύοντας περαιτέρω την ικανότητά της να κλιμακώνει ψηφιακά οικοσυστήματα με ουσιαστικό αντίκτυπο.
«Ο συνδυασμός της εμπειρίας της Marta στον εταιρικό τομέα και της επιχειρηματικής της ηγεσίας την καθιστά την ιδανική επιλογή για να επιταχύνουμε το ψηφιακό μας ταξίδι», δήλωσε ο Paulius Motiejunas, CEO της Euroleague Basketball. «Έχει αποδεδειγμένο ιστορικό στην ανάπτυξη καινοτόμων πλατφορμών που θέτουν τον χρήστη στο επίκεντρο και ανυπομονούμε να δούμε αυτήν την οπτική να φτάνει σε εκατομμύρια φίλους του μπάσκετ παγκοσμίως.»
,fit(:160))
10:17 - 25.09.2025
Κατέβασε την ανάρτηση για τον Ντιλικινά η Ομοσπονδία της Γαλλίας
Η Γαλλική Ομοσπονδία κατέβασε το ποστ σχετικά με την μεταγραφή του Φρανκ Ντιλικινά στον Ολυμπιακό, βάζοντας νέα δεδομένα στην υπόθεση του γκαρντ της Παρτίζαν.
Μπες ΕΔΩ και βρες όλα τα video της EuroLeague!
Παράλληλα με τα εταιρικά της επιτεύγματα, η Marta έχει ενεργό ρόλο στο οικοσύστημα της επιχειρηματικότητας. Ως Διευθύντρια του H2 Chapter στη Βαρκελώνη, έχει δημιουργήσει γέφυρες ανάμεσα σε παγκόσμιους τεχνολογικούς ηγέτες και τοπικούς καινοτόμους, καθοδηγώντας ιδρυτές και προωθώντας συζητήσεις γύρω από την ανάπτυξη, την ψηφιακή ανατροπή και το μέλλον της τεχνολογίας. Η Marta είναι κάτοχος MBA από το Columbia Business School και μεταπτυχιακού διπλώματος Μηχανικής από το Universitat Politecnica de Catalunya.
«Το μπάσκετ έχει μια μοναδική δύναμη να συνδέει κοινότητες, και είμαι ενθουσιασμένη που εντάσσομαι στην Euroleague Basketball για να βοηθήσω στην επέκταση αυτής της σύνδεσης μέσω της ψηφιακής καινοτομίας. Ο στόχος μου είναι να δημιουργήσω πλουσιότερες, πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους φιλάθλους και τους συνεργάτες μας, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να φέρουμε τη συγκίνηση του παιχνιδιού πιο κοντά από ποτέ», δήλωσε η Marta Alvarez.
Στον νέο της ρόλο, η Marta θα επιβλέπει την ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών της Euroleague Basketball, θα προωθεί πρωτοβουλίες δεδομένων και εμπλοκής φιλάθλων, θα χτίζει στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες και θα εντοπίζει εμπορικές ευκαιρίες στο ψηφιακό οικοσύστημα. Θα είναι επίσης μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Euroleague Basketball, συμβάλλοντας στη συνολική στρατηγική κατεύθυνση και την ατζέντα καινοτομίας της οργάνωσης.
Ο διορισμός της Marta έρχεται σε μια περίοδο αξιοσημείωτης ανάπτυξης του ψηφιακού και τεχνολογικού οικοσυστήματος της Euroleague Basketball. Η Euroleague.TV κατέγραψε αύξηση 32% στους συνδρομητές την περασμένη σεζόν, το Fantasy Challenge έφτασε σε ιστορικό ορόσημο με 310.000 χρήστες (+67%) και 550.000 ομάδες (+79%), καθιερώνοντας τον εαυτό του ως το κορυφαίο ευρωπαϊκό παιχνίδι φαντασίας μπάσκετ, ενώ το ψηφιακό οικοσύστημα μέσων προσέλκυσε 4,72 δισεκατομμύρια διαδικτυακούς θεατές στις τοπικές αγορές των συλλόγων (+6%)».