Η «εκτόξευση» της Μπαρτσελόνα μετά την απόκτηση του Ρούμπιο

Ρίκι Ρούμπιο

i

Photo by Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

Η «εκτόξευση» της Μπαρτσελόνα μετά την απόκτηση του Ρούμπιο

Νίκος Καλαμπάκας 20:37 - 07.04.2024 / Ανανεώθηκε: 20:37 - 07.04.2024

Η επίδραση του Ρίκι Ρούμπιο στην Μπαρτσελόνα είναι πολύ μεγαλύτερη από το αγωνιστικό κομμάτι. Το εμπορικό τμήμα και αυτό των social media «τρίβουν τα χέρια τους» τους τελευταίους μήνες, αφού η άφιξη του Ισπανού γκαρντ τους έχει... εκτινάξει!

Στα 14 του χρόνια αγωνίστηκε σε ένα από τα πιο απαιτητικά πρωταθλήματα της Ευρώπης (ACB) με τη φανέλα της Μπανταλόνα.

Μερικά χρόνια αργότερα άφησε την Ισπανία και την Μπαρτσελόνα για το ΝΒΑ. Ήταν μόλις 21 ετών όταν οι Μινεσότα Τίμπεργουλβς του έδωσαν ένα εισιτήριο για το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ του πλανήτη. Τότε, στις ΗΠΑ είχε αξιολογηθεί από τους σκάουτερ του μπάσκετ ως πιθανώς η καλύτερη ευρωπαϊκή προοπτική όλων των εποχών.

Τα πράγματα δεν κύλησαν όπως θα τα περίμενε. Ναι μεν ο ίδιος κουβαλούσε την ταμπέλα του «παιδιού θαύματος» και συνέχισε να πραγματοποιεί εμφανίσεις αντάξιες των προσδοκιών που είχε δημιουργήσει, ωστόσο πέραν από τις απαιτήσεις του αθλήματος, που σε αυτό το επίπεδο δεν είναι λίγες, ο ίδιος είχε να αντιμετωπίσει και το τέρας της κατάθλιψης.

Στις 5 Αυγούστου του 2023 ανακοίνωνε ότι σταματάει το μπάσκετ. Στόχος του να ασχοληθεί με την ψυχική του υγεία η οποία εσωτερικά κατέστρεφε ότι ο Ρούμπιο κατάφερνε να κάνει στη ζωή και την καριέρα του.

Η μοίρα τα έφερε έτσι που τελικά ο Ισπανός πλέι μέικερ αποφάσισε ότι το να αφήσει την πορτοκαλί θεά δεν ήταν η λύση. Έτσι, το 2024 επιστρέφει στην Ευρώπη και παίρνει θέση στο ρόστερ της Μπαρτσελόνα, η οποία αγωνίζεται για την κατάκτηση της ACB και φυσικά της Euroleague.

Η προσθήκη του ομάδα της Καταλονίας είχε ως αποτέλεσμα μια αύξηση της τάξεως του 28% στις πωλήσεις των εισιτηρίων, 60.000 νέους ακόλουθους στο Instagram της Μπάρτσα και μια μέση μηνιαία αύξηση 500.000 αλληλεπιδράσεων.

Η ένταξη του Ρίκι στους μπλαουγκράνα ενίσχυσε τα έσοδα και την παρουσία της ισπανικής ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι πωλήσεις εισιτηρίων έχουν αυξηθεί κατά 28% από την άφιξη του θρυλικού πόιντ γκαρντ κι έπειτα, καθιστώντας τον επίσης τον παίκτη με τις περισσότερες φανέλες που πουλήθηκαν.

Επιπλέον, ο λογαριασμός της ομάδας στο Instagram έχει αποκτήσει 60.000 νέους ακόλουθους και έχει μια μέση αύξηση 500.000 αλληλεπιδράσεων ανά μήνα.

Ο Ρούμπιο εντάχθηκε επίσημα στην Μπάρτσα στις 6 Φεβρουαρίου και παρουσιάστηκε στις 26 του ίδιου μήνα.