Φερστάπεν: Λάθος το πιτ στοπ που του κόστισε τη νίκη στο Μπακού

Μεγάλος άτυχος ο Μαξ Φερστάπεν στο Μπακού

i

©Pirelli

Φερστάπεν: Λάθος το πιτ στοπ που του κόστισε τη νίκη στο Μπακού

Δημήτρης Μπαλής 18:54 - 30.04.2023 / Ανανεώθηκε: 18:56 - 30.04.2023

Ο οδηγός της Red Bull και επικεφαλής της βαθμολογίας, ήταν ο άτυχος με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.

Όλα γυρίζουν στο μυαλό του Φερστάπεν μετά την ολοκλήρωση του γκραν πρι στο Μπακού. Σκέφτεται τι είδε ο ίδιος με τον ακινητοποιημένο ντε Βρίες, ποια ακριβώς στιγμή του είπε ο ομάδα να μπει στα πιτς, αν η ομάδα είχε δει τη ζημιά που είχε το αυτοκίνητο του ντε Βρίες και έπρεπε να έχει άλλη απόφαση.

Όπως και να έχει, ο Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος άτυχος της έλευσης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, όταν στον 10ο γύρο ο Νικ ντε Βρίες έκοψε τον εσωτερικό τοίχο στη στροφή 6, κάτι που έσπασε την μπροστινή αριστερή ανάρτηση στην AlphaTauri του και τον άφησε κολλημένο σε ένα σημείο που ήταν επικίνδυνο για τη συνέχεια του αγώνα.

Η Red Bull επέλεξε να βάλει στα πιτς τον Φερστάπεν στο τέλος αυτού του γύρου, μη προβλέποντας ότι θα μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας έπειτα από λίγο. Ετσι, όταν μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι περισσότεροι οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να μπουν στα πιτε, με αποτέλεσμα ο Πέρες να έχει πάρει τα ηνία του αγώνα και ο Φερστάπεν να έχει μπροστά του, ενώ ήταν πρώτος, και τον Λεκλέρ, τον οποίο ξαναπέρασε μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας.

«Εκ των υστέρων πρέπει να αναθεωρήσουμε όσα έγιναν. Ξεκάθαρα, μπορούσες να δεις ότι ένας τροχός ήταν κατεστραμμένος και δεν μπορούσε ο οδηγός να το φέρει πίσω στα πιτς, ακόμα κι αν έκανε όπισθεν. Ολο αυτό με έβλαψε. Η ομάδα μου που έβλεπε καλύτερα αν ο τροχός ήταν στο αυτοκίνητο, έπρεπε να είχε σκεφτεί καλύτερα, αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Επίσης, δεν ξέρω πότε ήρθε το ακριβές call στο πιτ, οπότε είναι λίγο δύσκολο να πω κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή», ανέφερε ο Φερστάπεν για το περιστατικό, τονίζοντας ότι προσπάθησε να πιέσει στην επανεκκίνηση για να φθάσει τον Πέρες και να είναι στην εμβέλεια του DRS, αλλά προκάλεσε φθορά στα ελαστικά και αποφάσισε να διαχειριστεί καλύτερα την κατάσταση και την ισορροπία στη Red Bull RB19, μένοντας δεύτερος.

Tags: