Η Αυστρία θα είναι σημαντική δοκιμασία για τη νέα πίσω ανάρτηση της Mercedes

Κίμι Αντονέλι

i

©Imago

Oshee

Η Αυστρία θα είναι σημαντική δοκιμασία για τη νέα πίσω ανάρτηση της Mercedes

Oshee
Άγγελος Φραγκισκάτος 20:00 - 24.06.2025 / Ανανεώθηκε: 02:41 - 25.06.2025

Η Mercedes στο αγωνιστικό τριήμερο του GP της Αυστρίας θα έχει μία σημαντική δοκιμασία σχετικά με τη καινούργια πίσω ανάρτηση.

Το αγωνιστικό τριήμερο για το γκραν πρι της Αυστρίας θα αποτελέσει σημαντική δοκιμασία για τη νέα πίσω ανάρτηση της Mercedes, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην Ίμολα, αλλά στη συνέχεια δεν χρησιμοποιήθηκε στο Μονακό και την Ισπανία, πριν επανεμφανιστεί στον Καναδά, όπου τα «ασημί βέλη» κατέγραψαν νίκη και 3η θέση.

Στόχος αυτής της ανάρτησης είναι να λύσει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης της επιφάνειας των πίσω ελαστικών, που ταλαιπώρησε τους Τζορτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι στους πιο ζεστούς αγώνες από την αρχή της σεζόν. Στην Ίμολα τα αποτελέσματα δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες και έτσι η γερμανική ομάδα επέστρεψε στην προηγούμενη έκδοση της ανάρτησης για τους επόμενους δύο αγώνες.

Η ιδέα ήταν να συλλεχθούν περισσότερα δεδομένα, ώστε να εκτιμηθεί εάν η νέα ανάρτηση ήταν η αιτία για το απογοητευτικό τριήμερο στην Εμίλια-Ρομάνια. Η Mercedes έκρινε ότι άξιζε να κάνει μια δεύτερη προσπάθεια με τη νέα γεωμετρία και έτσι τη χρησιμοποίησε στο Μόντρεαλ, όπου τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από καλά.

Η θερμοκρασία στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ έφτασε τους 50 βαθμούς κελσίου κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά η Mercedes δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με την υπερθέρμανση των ελαστικών. Σε αυτό συνέβαλε και το γεγονός ότι η καναδική πίστα δεν έχει μεγάλες γρήγορες στροφές που να καταπονούν επιπλέον τα ελαστικά, κάτι που βοηθά στον έλεγχο της θερμοκρασίας τους.

«Εισαγάγαμε τη νέα πίσω ανάρτηση για να λύσουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που έχουμε - την υπερθέρμανση της επιφάνειας των πίσω ελαστικών. Δεν ήμασταν πολύ σίγουροι για τα αποτελέσματα στην Ίμολα, επειδή ήταν χειρότερα από τα αναμενόμενα. Το να την αφαιρέσουμε για το Μονακό και την Ισπανία ήταν το σωστό. Τη φέραμε στον Καναδά επειδή ελπίζαμε ότι η κατεύθυνση ανάπτυξης ήταν σωστή. Αλλά με αυτούς τους κανονισμούς δεν είσαι ποτέ σίγουρος αν έχεις πάρει τη σωστή κατεύθυνση με ένα συγκεκριμένο εξάρτημα ή όχι.

Η συσχέτιση είναι μεγάλο πρόβλημα, ειδικά για εμάς, αλλά και για άλλες ομάδες. Νομίζω ότι υπήρχαν και άλλοι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο: η διαμόρφωση της πίστας και η αρκετά διαφορετική άσφαλτος. Δεν υπάρχει ποτέ μια μαγική λύση που να μετατρέπει ένα μονοθέσιο από διεκδικητή του βάθρου στην καλύτερη περίπτωση σε κυρίαρχο νικητή. Αλλά όσο περισσότερα δεδομένα έχουμε, τόσο περισσότερα μαθαίνουμε», δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, σχετικά με τη νέα ανάρτηση.

Μένει να δούμε αν τα «ασημί βέλη» θα χρησιμοποιήσουν την ανανεωμένη ανάρτηση και για το αγωνιστικό τριήμερο στην Αυστρία. Εάν συμβεί αυτό, το Red Bull Ring θα είναι μια πολύ πιο σοβαρή δοκιμασία γι' αυτήν από ό,τι ήταν στον Καναδά.

Οι προσδοκίες είναι ότι οι θερμοκρασίες στην Αυστρία θα είναι παρόμοιες με αυτές που είδαμε στον Καναδά πριν από δύο εβδομάδες. Η μεγάλη διαφορά, ωστόσο, προέρχεται από τη διαμόρφωση των δύο πιστών, καθώς το αυστριακό σιρκουί έχει αρκετές μεγάλες γρήγορες στροφές που καταπονούν περισσότερο τα ελαστικά.

Θυμίζουμε πως πέρυσι ο Ράσελ κέρδισε το γκραν πρι της Αυστρίας, εκμεταλλευόμενος τη σύγκρουση μεταξύ των Μαξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις, λίγο πριν το τέλος του αγώνα.